Ben Pislik olma hastalığı daha kötü diyorum temizlik de en azından rahatsız edecek bir şey yok 😅
Temizlik hastalığı daha kötü
Pislik hastalığı daha kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olayı uç açıdan değerlendirmez isek pasaklı ve pis insanlar genelde temiz ve düzenli insanların yanında biraz olsun kendilerini toparlıyorlar, ortak ev, yurt odası vs. Ama temizlik hastalığı gerçekten berbat bir şey. Ne kadar titiz, temiz olsan da kronik, ağır bir temizlik hastasıyla 1 hafta aynı evde geçinemezsin, kafayı yersin
Cevap
2Cevap
Pislik bence ya hiç sevmem
Pislik olma hastalığı
Pislik hastalığı çok kötü
İkisi de birbirinden kötü
İkiside kötü
Temizlik hastalari en azından temiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?