V@ ji n@ mda kaşıntı olabiliyor ve bir kısmında hafif @cı bunun için doktora gittim. bir şey yazmadan geri gönderdi. Ne yapmalıyım?

Vul v@ kısmında yani V@j in @ mın iç kısmında sol tarafta bazenleri bi acı, yanma ve kaşıntı oluyor.

Srtünme ve tahriş kaynaklı, enfeksiyon sebepli olabilir dedi doktor ama hiçbir şey yazmadı. Kaşıntı için ne yapabilirim?
V@ ji n@ mda kaşıntı olabiliyor ve bir kısmında hafif @cı bunun için doktora gittim. bir şey yazmadan geri gönderdi. Ne yapmalıyım?
Cevapla