1 aydır hasta olur mu bir insan. Tam geçti derken bu sabah yine yakalandım🥲 Ben artık insanların dilinde olan “havadan püskürtme” şeysine inanıcam galiba zlslxmsöxmx
Bu kış hastalık döngüsünden kurtulabilen var mı? Ben sürekli bir hasta, bir iyileşiyor modundayım?