Bence bulunur çünkü tıp bayağı ilerledi ve hâlâ da ilerlemek de ayrıca biri ilişki de hıv hastası olduğunu söylemezse ve bulaştırırsa hastalığı bence o kişiye kesinlikle dava açılması gerek ve daima tavsiyemdir test yaptırılmadan kimseyle hiçbir ilişki yaşamayın altın kural ben kimseye asla güvenmiyorum hiçbir konuda
Kesinlikle Bulunur
Sanmıyorum
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sanmıyorum yok
Bilemezsin 2030 yılına kadar gelişmiş olacak her şey
HIV ve HPV yi çözmeleri lazım artık ama zor gibi bak hpv yüzyıllardır süregelen bişeymiş mesela hâlâ tedavisi yok 9 tipe karşı aşı var sadece
Hıv hastalığıyla hpv hastalığı bir değil biraz araştır lütfen bu konuyu ayrıca 2030 yılına kadar her şey daha da ilerlemiş durumda olacak bir sürü aşı yöntemi geliştiriliyor
İnşallah bulurlar bak bende istiyorum bulunmasını ama işte maalesef ilaç şirketleri izin vermez baksana sürekli HIV ilacı alan her gün kullanmak zorunda olan insanlar varken niye tedavi bulsunlar
Eşcinsellik artacağı icin zor
Nalala eşcinsellik normal bireyler de bile görülüyor Hıv hastalığı cehaletinize hayranım
Hıv pozitif bir kadınla birlikte olursan Hıv olman kaçınılmaz birazcık araştır istersen ne dersin?
Sen istersen bir araştır nasıl başladığını ve insanlara kimlerden bulaştığını ve sonu olmadığını sizin savunma sisteminizi çökerttigi icin ilac alamadiginizi neyse ya kime ne anlatiyorum ben
Sen düz bakıyorsun at gozlukleriyle ben temelinden bakıyorum eşcinsel erkekler tarafindan kadinlara bulastirildi cahil araştır diyorsunda ayip yani
Oğlum eşcinsellik nalaka biraz kafanı çalıştır ne kadar akıl yoksunu bir insansınız siz her türlü insan da olur Hıv ben mesela hıv pozitif bir erkekle ilişki yaşarsam kesinlikle hıv pozitif ile enfekte olurum ayrıca hemşireyim ağzını topla
İşine gelmiyor dimi gizli geysin sanırım ki eşcinsellere b*k atıyorsun belli
Sen ağzını topla ben sana saygısızlık yapmadim ben hiv in erkek eşcinsellerden başladığını söylüyorum sen diyorsun ki cahil sen edepsizlik yapıyorsun bide uste cikiyorsun. Allah a havale ettim bay
Hemşireyim benden daha mı iyi bileceksin cahil olduğunu biliyoruz da bu kadar rezil ve saçma bir insan olduğunu bilmiyordum cidden xdxdxdxd
Allah kalpleri bilendir ben hakkimi helal etmem giderim allah sana zaten belani verir senin gibi birine bisey anlatilmaz
Kizim sen sabah sabah ne ictin ben sana nerden başladığını söylüyorum sen sacmalamaya devsm ediyorsun tamam sensin
Allahım kaynağa bak ya eşcinsel erkek kadınla nasıl ilişki yaşar bir kafanı çalıştır lütfen adı üstünde eşcinsel ve erkeğe ilgisi yoğunluk da ya cidden kendinizi geliştirin biraz ya
Oğlum adam ol düzgün konuş benimle düzgün konuşmayıp cahil cahil bilgilerle geleceksen sayfama s... ol git buradan hadi
Beynin nerede bilmiyorum ben sabahtan beri sana haykirdim ama anlamiyorsun diyorum ki MAL KARİ 1900 LU YİLLARİN ORTALARİNDA ESCİNSEL ERKEKLER TARAFİNDAN KADİNLARA BULASTİRİLARAK BASLADİ SENİ OKUTAN HOCAYA TÜKÜREYİM BEYİN YOKSUNU EZİK KADİN
Anca Allaha havale edersiniz zaten klasik beyinsiz insan modeli xdxdxdxd pısırık cahil soğan erkek profili Allaha havale etme gel erkeksen karşıma çık öyle konuş korkak cahil herif
Buraya gelmis ego kasıyor ama bilgi yoksunu cahil
Kesin bir akraban ya da baban eşcinsel ki bu kadar alindin
Anca milleti ezerek kendi cahilliğinle başkalarının ezmeye calis zavallisin kızım belli
Senin gibileri maymun diye sirke veriyorlar ezik lümpen proleterya
Valla hiç kimse eşcinsel değil ailem de ama haklarını da her zaman savunurum bu bir ikincisi sen demek ki gizli geysin ki bu kadar tepki gösterdin bu konuya belli 😂😂 g*tteb yedin demek daha önce ki kuyruk acın buraya kadar geldi xdxdxdxd hadi gizleme gizli bir gey olduğunu söyle ki senin de haklarını savunayım ne dersin?
Gizli Edilgen eşcinsel bir erkek ancak bu tür şeylere tepki gösterir sende cidden öylesin xdxdxdxd
En... est bir ailesiniz biliyordum
canım ben aciklama yapıyorum beynin olmadigi icin bana yapistiriyorsun sendeki beyni kuşa taksak cami avlusinda arkasini doner yok mu beni open diye bagirir senin gibi
Egoyu kim kasıyor belli ben buraya bilgi içeren şey yazdım senin gibi bilgi yoksunu odun kafalı cahil bir adam herşeyi manipüle etmeye çalıştı cidden senin karın olmak istemem sana var ya göz açtırmam ben seni o cehaletinin içinde boğarım buna emin ol
Seni kim alsin be daha bi kapital okumamis hayatinda okudugu 2-3 romanla bana gelmis burada ahkam kesiyor
Herşeyi dinden örnek veren bir malsın sen cidden dininiz de olmasa kendinizi arındırmak için neye sığınacaktınız acaba çok merak ediyorum
Hemşireyim diyorum gelmiş kıta okumuyor diyorsun ulan seni koca diye yanına alan kadının beynine skayım ben sende erkek misin be kibarlık yok efendilik yok bilgi yok hoşgörü yok dinden örnek verip saçma sapan örnekler veren şizofren bir adamsın cidden xdxdxdxd
Yo dinden ornek vermiyorum senin gibi kastrofobik sarmala sıkışmış bir oportünist değilim sınıfsal kimligi olan kendi halinde yasayan biriyim her konuda biraz bilgim vardir Je connais trois langues senin kolay kolay anlayamayacağın biriyim ama sen kaostan besleniyorsun maalesef yapacsk birsey yok
Sen sabahtan beri bana sacma sapan orneklerle saldırıyorsun keyif aldığının farkındayım ama bende senin dilinden konuşuyorum ben ayna gibi duruyorum sadece karşında
Dinden örnek verip başın göğe erdi mi tamam en islamcı sensin xdxdxdxd çakma islamcı
Kolay anlamayacağım biri az önce gördük nasıl biri olduğun basitsin ve akıl kıtlığı yaşayan bir insansın benim gözümde dinden örnek veren biri akıl yoksunu ve şuursuzdur ner
İslamci değilim birşeyler yapıştırmaya çalıştıkca battığının farkindasin hemşire oldugunu söylüyorsun ama edepsizsin hoşgörü yoksunu birisin bunlari yüzüne vurmak benim gorevim degil sana acıdıgim icin senle konusuyordum sayin lümpen hemsire
Benim dilimden konuşabilmen için dindar profilinden önce bir çıkman lazım güzelim ve sahtekar din oyunları yapan bir kız değilim anladın mı?
Bunu bilemezsin insan tarihin öznesidir sadece dogru argumanlarla konuşur dinlemek ve anlamak insana yakışan bir harekettir onu yaftalamak ya da kimlikler yapistirmak baska birsey ben size dedigim herseyde sizi tartip dedim ama siz beni tartacak teraziye sahip değilsiniz anladik hemsiresiniz okumus ama insan olamamissiniz bende mühendisim ama bunu bir seviye göstergesi olarak ortaya koymadim çünkü bunu ancak düşük seviyeli insanlar yapar üzüldüm adınıza
Gelip burada yine islam üzerinden eşcinsellere saldırdın o zaman onların da bir insan olduğunu ve tedaviye ihtiyaç duyduklarını bilmen gerekiyor anladın mı gelip ds burada boş yapma ben her zaman lgbt+ destekçisiyim zaten aşkın cinsiyeti yok ve olamaz da cinsiyet engel değil aşk yaşamak için senden daha modern ve geniş bir pencereyle bakıyorum hayata buna emin ol
Ben dindar olduğumu söylemedim sadece uğraşmak istemedim ve biraktim ama siz sahsima hakaret edince terbiyemi bir anlik bozdum siz beni tanımıyorsunuz hangi yollardan gectim neler yaşadım bilemezsiniz bende sizi ben doğru bir örnek verdim ve siz benle dalga gecer gibi konustunuz özür dilerim bir anlik sizin gibi kaba oldum ama hak ettiniz kusura bakmayin bu konusmayi daha fazla sürdürmeyecegim en bilgili sizsiniz
Askin cinsiyetinden degil ben sadece bir hastalığın temellerini olusturduklarindan bahsettim hiv virüsünün çıkış hikayesine bakin ve gelin ben lgbt li diye kimseyi ayirmam beni ilgilendirmez
Siz beni bende sizi yanlis anlamışım olay bu
Bir de mühendissin ama lgbt düşmanısın okuduğun ve eğitim gördüğün okul da eşcinselleri ötekileştir diye gizli bir eğitim verildi de benim mi haberim yoksa imam hatip mezunu musun imam hatip mezunuysan zaten belli düz vs cahil bir adam olman ayrıca o kadar yüksek zekalısın ki belli oluyor insanları eşcinsel diye ötekileştirmenden
Ben kimseye düşman değilim sadece hastalığın nasil başladığını belirttim bu bitmezse bu hastalıkta bitmez dedim lütfen artık anlayin kimseye bir düşmanligim yok
Robert koleji mezunuyum
Bana yazar mısın
Tamam yaz bana bir konuşalım 🥰
Keşke bulunsa ama hiç sanmıyorum
Bulunur bence 2030 yılına kadar
İlaç lobilerinij işine gelmez tedavi
İşine gelse de gelmese de günün birinde elbette çıkacak tedavisi
İşime niye gelmesin manyak mısın herkesten test istenmiyor
Bulunda keşke
Bende sana bulunacak diyorum niye bu kadar olumsuz ve kasvetlisin
Umarım bulunur