
Hiç kilo almaya birinin birden hızla kilo almaya başlaması neden olur? yaşlılık belirtisi midir? ne yapılmalı siz kilo alınca neler yaparsınız? soru geneldir kişisel algılamayınız..

Hiç kilo almaya birinin birden hızla kilo almaya başlaması neden olur? yaşlılık belirtisi midir? ne yapılmalı siz kilo alınca neler yaparsınız? soru geneldir kişisel algılamayınız..
Hayır, Psikolojik Faktörler: Depresyon, kaygı veya stres gibi psikolojik faktörler, aşırı yemek yeme davranışına yol açabilir ve kilo alımına katkıda bulunabilir. Tıbbi Durumlar: Hipotiroidizm, polikistik over sendromu (PCOS) veya uyku apnesi gibi bazı tıbbi durumlar, hızlı kilo alımına neden olabilir.
Hızlı kilo alımında sağlıksal SORUNLAR olabilir doktora görünmekte fayda var yaşlılık belirtisi olabileceğini düşünmüyorum sağlıklı beslenerek ve hareket ederek bol bol kilo alimini yavaşlatabiliriz
Hareketli yaşam tarzı ve sportif yaşam yaşa bağlı olmadan durumu düzeltmek için yeterli olacaktır. Gerekirse dahiliye uzmanına muayene olmak faydalı olacaktır.
Ben gençken de kiloluydum ama yaş aldıkça kilo verme konusunda daha dezavantajlı hale geliyorsun. Ben yaş aldıkça kilom da arttı. Sanki artık daha az yiyor ama daha fazla kilo alıyor gibiyim
Cevap
8Cevap
bence doktora gidip test yapılması daha doğrudur. metabolizma yavaştır hatta tiroid sorunu bile olabilir
Yaşlılıktan değil de yediklerinden metabolizmayı bozan yiyeceklerden. Benimkini ekmek üstü çikolata bozdu mesela. 2 ayda 10 kilo aldırdı bana ondan sonra kilo veremez oldum.
Çikolata ve ekmek tehlikeli
Evet şimdiki aklım olsa tövbe yanaşmazdım onlara. Bir 2 bardak süt ile beraber 7-8 dilim ekmekle yerdim. 2 ay kadar yedim. Annem uyardı ama kafa işte. Nasılsa kilo almıyoruz dedik bir anda aldım zaten.
Bende kilo alan biri değilim normalde ya
Benim yaptığımı yap o zaman :D
Yok yok spor yapcam ben çikolatalı ekmek yemem
Spor aldırmaz :D
Kilo almak istemiyorum 🤣🤧
ahahha bence de alma :D
Metabolizma belli bir yaştan sonra eskisi gibi kolay eritmex çabuk aldıdır o yüzden perhiz, spor , yürüyüş şart bence ya da diyetisyen eşliginde kontrol altına alınır
Mantıklı güzel sarışın ✌🏻🎈
Teşekkürler canım sağlıklı olalım da veririz isterse kadın herşeyi başarır🥰🙏🌹
Kesinlikle
Hareketi arttırmak lazım, ve sindirimi kolay olan besinler tercih edilmeli, ne kadar aksiyonumuz varsa hayatta ağaç gibiyizdir, ne kadar durağansak şekil olarak da dünya gibiyizdir
Metabolizma yaş alınca yavaşlar ve beden de artık yavaşlamaya başlar. Beden ağır hareket ettikçe kiloya da davetiye çıkarır. Hormonlar vs. bunlarda etkili.
Metabolizma da etkisi az ama tabi hareketsizlik düzensiz beslenme gibi gibi gibi tek sorun o değil
Yoo vücudun anatomisi ile ilgilidir. Ben yıllardır sabit kiloda kalamam. Hızlı kilo alıp, hızlı bir şekilde veririm.
alakası yok yaşlılık belirtisiyle.. stresten uzak kafanın ve vücudun yorulmadığı zamanlarda oluyor.. Kendimden biliyorum..
Metabolizma yavaşlar, insülin yükselir veya troidlerde sorun vardir o yüzden hızlıca kilo alınır. Haraket yoksa ve sürekli kötü beslenirse insan hızlı kilo alır. Ayrixa kilo alan bir insan da ister istemez yaşlı durur.
Harcadığın kadar enerji alırsan sorun olmaz
Fake o fake
Tiroidlerine baktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?