Başımı çarptım 2 gün önce ilk konusma bozukluğu kekemelik sonra da elde ayakta hisssizlik başladı doktor biseyok dedi normal mi?

2 gün önce başımı sert çarptım ilk önce kekemelik konusma bozukluğu başladı hastaneye gittim bisey yok geçer dedi sonra bugünde elde ayakta boşalma hissi baş dönmesi denge kayması başladı ne yapmam gerekiyor hiç iyi hissetmiyorum doktorlar da biseyin yok diyor?
Başımı çarptım 2 gün önce ilk konusma bozukluğu kekemelik sonra da elde ayakta hisssizlik başladı doktor biseyok dedi normal mi?
Cevapla