İş yeri yemek mi zehirledi yoksa soğuk mu aldım ki?

arkadaşlar biliyorsunuz ki dün iş yerinde verdikleri yemeği yemedim fanta yarım bardak kola yarım tabak patates kızartması yedim iş yerinde eve geldim 1 dilim beyaz ekmek 1 bardak Fanta içtim ve karnım çık ağrıyor soğuk mu aldım dersiniz yoksa yemeğin içinde bişey vardı ondan mı böyle oldum. hala karnımın ağrısı devem ediyor. Tam belimin olduğu hiza ağrıyor. Evde battaniye nin içunde bila ağrısı devem ediyor. Ne yapmamı önerirsiniz?
İş yeri yemek mi zehirledi yoksa soğuk mu aldım ki?
Cevapla