25 ten sonra hastalıklar birbir çıktı ne yapmalıyım? 22 ye kadar birseyim yoktu?

Gerçekten kadınlar 25 ten sonra yaşlanıyormuş her yerim ağrıyor fitik oluştu yorgun hissediyorum fazla tatlı yiyemiyorum ne yapmalıyım?

25 ten sonra hastalıklar birbir çıktı ne yapmalıyım? 22 ye kadar birseyim yoktu?
Cevapla