Nabzım 100 bile olmadığı halde çok şiddetli hissediyorum neden acaba?

Normalde 100e kadar normal diyor doktorlar evet ama, benim 95-97 bile olsa kuş gibi çırpınıyor ve çok hissediyorum ve beni rahatsız edip korkutuyor.. Çarpıntı, nabız düşürücü İlaç da kullanıyorum oysaki 🙄
Nabzım 100 bile olmadığı halde çok şiddetli hissediyorum neden acaba?
Cevapla