AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayatım yorumlarını okudum da haftada 1 tuvalete çıkıyormuşsun seni çok iyi anlıyorum bende bi zamanlar hatta hala aynı durumu yaşıyorum tabi haftada 1 yapsan bile her gün az da olsa yapıyorsundur diye düşünüyorum çünkü ben öyleydim yani çok az da olsa böyle afedersin ama küçük parça parça yapabiliyordum sonra eczaneden duphalac şurubu aldım sabahları aç karnına bir ölçek içtim ve çok iyi gelmişti gaz ve kabızlığı geçiriyordu ama o ilaca da alışmak istemedim pırasa yedim yeşillik türü yedim bol bol su içtim özellikle sabah aç karnına biraz soğuk su içersen bağırsakların çalışır bide her gün git tuvalette otur ama ıkınma yoksa basur olursun bende basur ve makat çatlağı var ama rahatsızlık vermiyor kabız olduğum zaman çok zorlanıyorum. Bide şundan adım kadar eminim ki bu durum psikolojik. Çünkü ben ne zaman tuvaletimi yapamadığım için kafama taksam her gün düşünüp her gün yapmak istesem ben yapamıyorum. Şu sıralar hiç kafama takmıyorum yani gelmiş gelmemiş yaptım yapmadım umrumda değil ve kendi kendine gayet normal geliyor. Gerçekten psikolojik yani huzursuz bağırsak sendromu da stresten dolayı oluyor zaten yediklerinle alakakı değil. Sen kafana takma eminim düzelecek. Normal her gün yediğin gibi ye zaten sürekli içinde duracak değil ya illaki bağırsak dolduğu zaman çıkmak zorunda kalacak. Soracağın başka şey olursa sorabilirsin geçmiş olsun❣️
Hayır bir hafta boyunca idrar dışında yapamıyorum sonra gelince de o kadar sert geliyor ki iç organlarım yırtılacak gibi zaten basurum da yıllar oldu ama bana bu teşhis konulmadı henüz, sen kolonoskopi yaptırdın mı acaba ve psikolojik olduğunu bende düşünüyorum çünkü hem stresli bi hayatım var hemde takıntılıyım
Ve o bahsettiğin ilacı bende içtim bi ara ama hep geçici çözümler verdi
Yok ben kolonoskopi olmadım olmayı da düşünmüyorum mecbur olunca insanlar oluyor ama oda iyi bir şey değil sonuçta zarar verebilir kolonoskopi hiç güvenilir değil sonuçta bağırsaklarına bi alet sokuyolar ben istemem yani geçici çözümler yaptım ama psikolojik olduğundan yüzde yüz eminim ne zaman kafama taksam yapamıyorum sende takmicaksınn kabızlığı düşünüp bugün de yapamadım diyip kendini strese sokmicaksın ya da bidaha yapamazsam acaba kanser miyim diye düşünümiceksin böyle düşünürsen zaten gelmez. İkinci beyin bağırsaktır sen ne düşünürsen bağırsaklar etkilenir. Zaten kanser olamazsın hem yaşın genç hemde 2 senedir böyleyim dedin bağırsak kanseri aylar sonra belirti verir ve yataklara düşürür 2 senedir hala yaşıyorsun yani kanser değilsin tamamen psikolojik
O bahsettiğin ilacı fazla içme zaten bağımlılık yapar ben bugün içtim ama uzun zamandır içmiyordum bide 3 gündür yapamıyorun içiyim Dedim ama yok karni ictiğim için işe yaramadı
Ama bu iki senedir hiç bu kadar kötü olmamıştım belki yeni yeni gelişti 🙁
Kız yok kanser değilsin gerçekten kanser olsan zaten zayıflarsın, çok fazla kanama olur, dışkın çok ince gelir (çünkü bağırsaktaki tümör geçiş yolunu tıkar ve dışkı çok ince kalem gibi olur) mide bulantısı, kusma, halsizlik, yorgunluk, iştahsızlık, karın ağrısı, karında kitle falan olur yani
Zayıfladığımı düşünüyorum zaten ama kusma mide bulantısı ve karında kitle falan yokta diğerleri var işte aşırı halsizim ve karnım ağrıyor ara sıra
Hayatım bende senin gibiydim evham yapıyordum kanserim diye ağlıyordum çünkü internetteki belirtilere bakıp kendimde var mı diye gözlemiyordum ve ertesi gün o belirtiler ortaya çıkıyordu kesin kanserin diyordum ama tamamen psikolojik yani halsizlik yorgun olduğun için uykusuz ve stresli olduğun için olabilir kanama zaten basurun varmış ondan dolayı olabilir ince dışkı bende de çok oluyor basur ve makat yırtığından dolayı ince geliyor, karın ağrısı kabızlıktan ve gazdan dolayı, zayıflamanın sebebi de büyük ihtimal kabız olduğun için yemek yemiyorsun yani yiyemiyorsun ama aslında zayıflamadın sen kendini öyle görüyorsun. Bizim bitane akrabamız vardı kesin bağırsak kanseridir dedik yani baya senelerdir 2-3 senedir kabız ve bazen haftalarca tuvalete çıkamıyordu kanaması çok oluyordu karın ağrısı halsizlik iştahsızlık falan vardı kadın gitti kolonoskopi oldu ama temiz çıktı ondan sonra kadın normal yapmaya başladı çünkü rahatladı kanser miyim diye psikolojisini bozmuştu kanser olmadığımı öğrendiği için gayet rahat yapmaya başlamıştı
Bide çok gençsin niye kötü düşünüyorsun sennnki huzursuz bağırsak sendromudur kesin yani her gençte vardır bu zaten yediğimiz seyler yüzünden
İnşallah öyledir ya çok sağol bu motivasyon konuşmaların için 💕🌸 bende kanama olmuyor ama basurdan dolayı bile neredeyse 6 7 aydır olmuyor sadece akıntı vs
Bende de akıntı çok oluyor ve çok kaşınıyor hayatım ama korkmana gerek yok yani❣️Bu arada Günde kaç tabak yiyorsun ve ne yiyon beslenme olarak
Çok az yiyorum dediğin gibi kabız olduğum için çok yersem daha kötü olurum diye düşünüyorum ama aslında tam tersi çok yedikçe tuvalete gitme ihtiyacı da daha sık oluyor ama gaz falan da oluyor bi sabah kahvaltı yapıyorum klasik yumurta peynir yoğurt tarzı yemekte de annem ne yaparsa ama makarna tavuklu pilav falan olursa baya yerim bunlar da sağlıksız galiba sonra saat 3te yiyorum birde akşam 7 8 arası
Yemezsen tabi gelmez hayatım ben çok yiyorum mesela o yüzden geliyor
Değil
Deneyimli olarak mi söylüyorsunuz?
Evet
Ama baktırırsan daha garanti olur, zaten bakıyorlar eğer bir sorun yoksa diyorlar ki senin huzursuz bağırsak sendromun var
Ama ben yaptırmak istemiyorum ya zaten belirtilerden de belli olmaz mı bunu bi doktor bilir bence
Eğer uyutulup yapılıyorsa yaptır bence hiçbir şey hissetmiyorsun. Tam olarak nasıl belirtilerin var veya ne gibi sorun yaşıyorsun?
Ben yaklaşık 2 yıldır kabızım tuvalete haftada bazen 10 günde bir gidiyorum doktor doktor gezdim ama bana hep şurup verip gönderdiler o da 1 2 ay iyi geliyordu sonra yine eski halime dönüyordum ama şu 4 gündür acayip bi gaz sorunuyla karşı karşıyayım a desem içim gaz doluyor karnım şişiyor sancılar vücudum üşütüyor titriyorum bazen de bi sıcaklık geliyor, ha bu arada bazen kabızlığım geçince de İshal oluyordum ama özellikle şu dört gündür ne çektiğimi bi allah bilir ben doktora dicem yarın bu huzursuz bağırsak sendromu olabilir mi diye eğer enfeksiyon ve benzeri çıkmazsa bana artık şurup verip göndermesinler valla ölecem bu gidişle
Bak zaten normalde fix belli ilaçları veriyorlar onları da 6 ay Max kullanabilirsin. Farklı ilaçlar vermeleri için bakmaları gerekiyor. Senin biraz enfeksiyon gibi geldi bana veya beslenme çeşidinde etkili olabilir. Bu beslenme kişiden kişiye değişebilir mesela benim yediğim seni rahatsız ediyordur seninkisi beni onu sen kendin bulmalısın. Ayrıca huzursuz bağırsak sendromu da olsa bir ilaç verdikleri yok en fazla şu an kullandığın ilacı verirler. Benimde nerdeyse her öğün tuvalete girme ihtiyacım oluyordu gittim herhangi bir enfeksiyon yok dediler ama benim mide kapakçıklarımda sorun vardı. Yani baktırmadan çözüm bulamazsın farklı ilaçlar da yazmazlar.
Beslenmem de aşırı kötü haraketsiz bir yaşamım da var sürekli masadayım, ama ilaç verseler bile en azından ona uygun bi şeyler verirler ya bilmiyorum ben çok yoruldum vücudum dayanamıyor artık enfeksiyon da olabilir ama ben çok su içen biriyim yine de hep kabızım bu kadar içtiğim su nereye gidiyor diye düşünüyorum iç organlarım mı çalışmıyor bi sorun olduğu belli ve 2 yıldır bu haldeyim. Yani kolonoskopi şart demiş oluyorsun bu arada sana da geçmiş olsun
Sadece su ile geçmez bu rahatsızlıkların, 2 yıl da uzun bir süre. En iyisi yaptırman dediğim gibi uyutulmayı iste herhangi bir şey hissetmiyorsun. Hatta bağırsakları boşaltmak için şurup veya hap veriyorlar onları içip bağırsakların boşaldıktan sonra ilk 5-6 gün o kadar rahat oluyorsun ki hiçbir rahatsızlığın olmuyor ama sonra aynı şekilde beslenmeye devam edersen ve ilaç kullanmazsan başa dönebiliyorsun. Ama baktır doktor belki ona göre beslenme programı yazar sana
Ama utanıyorum ben ultrason tarzı olsa tamam da 🙁 evham yapıp duruyorum kendi kendime bağırsak kanseri mi oldum diye
Bende çok istekli değildim yaptırmaya ama işte yumurta kapıya dayanınca yapacak bir şey yok. Dediğim gibi uyutulduğunda bir uyuduğunu biliyorsun bir de uyanıyorsun sıfır hissiyat ben doktora yapışmıştım bana bakmadınız mı diye
Ya erkek olunca yine tamam da bir kız olarak o an uyutulduğumda her şey olabilir ne bileyim ya da bi kadın doktor bulmalıyım ama sence kanser olabilir mi
Bende kadın doktora gittim ne yalan söyleyeyim bende güvenemiyorum 😂 kanser olabileceğini sanmıyorum büyük ihtimalle biraz yaşamından dolayıdır yediğimiz şeyler de çok organik ve sağlıklı olmadığı için...
İzmir de yaşıyorsan doktor önerebilirim. Gitmediğim doktor kalmadı zamanında
Bir erkeğin erkeklere güvenmemesi de ne bileyim biz napalım o zaman 🙂 inşallah öyle olur ya fazlaca korkuyorum
Hayır maalesef İzmirde yaşamıyorum 🙁
Özele mi gitmiştin devlete mi
Devlete gittim ama doktor özele geçmişti o yüzden gidip özelde oldum doktordan dolayı
Valla insan o pozisyon da uyuyunca güvenebileceği insanlar arıyor 😁😁
Anladım bende devlete gidecem ama onların işi de biraz baştan savma zor iyi bi doktora denk gelmek
İnternetten doktorları araştır. Gideceğin hastanelere ve doktor kadrosuna bak sonra internetten ara isimlerini bak ne yorumlar yapılmış uzmanlık alanları ne gibi gibi
burada o kadar geç randevu alınıyor ki 8 9 güne bu yüzden hangisi boşsa ondan alıyorum öyle seçme şansım olmuyor
O burada da öyle 10-15 gün sonraya veriyor ama her şekilde bekliyorsan bari araştırıp iyi bir doktora gidebilirsin
Şu an durumum acil olduğu için direkt aldım bi işe yaramazsa farklı bi doktora giderim artık 🙁
Zaten hemen yarın kolonoskopi yapmazlar anesteziye falan gideceksin öyle böyle sürer
Olsun yine de riskli bi durum olabilir belki gerçekten kanserim ertelemek istemiyorum daha fazla
Kanser değilsindir kötüyü düşünme bu kadar rahat ol sakin ol gidip baktır
Şu an karnımdan aşırı bi sesler geliyor gurulduyor gibi sonra da karnımın en altına bi sancı giriyor bariz gaz bu, sabahtan beri iştahsızım ölecem gibi hiçbir şey de yemedim başım ağrıyor falan allah sonumu hayır etsin ya
Sırt üstü uzan ayaklarını kaldır yani dizlerin yukarı baksın üçgen gibi olsun bacakların. Sonra elini göbeğinin biraz üstüne koy ortaya, ortadan soldan sağa doğru ovala ovala gaz çıkarmana yardımcı olur.
Oha hesabım gizliden çıkmış nasıl olur bu
Çok denedim hepsini ama gaz sıkışması oluyor öyle kolay kolay çıkmıyor saatlerce ıkınıyorum o da biraz biraz
Yo hayır hâlâ gizlidesin, bazen sitede bug oluyor bu kısımda. Başka çözüm yöntemim yok maalesef
Teşekkür ederim beni dinlediğin için 🌸
🤜🏻🤛🏻🤡
O hastalık için o yapılıyor mu