İçtiğin suyun kalitesi iyi değil demek ki. İçine kuru gül atıp içmeden önce çalkalayabilirsin. Çalkalamak suyu kendine getirir ya da suyu dondur. Çözünsün. Öyle iç. İşlenmiş sular öldüğü için su içmiş sayılmıyoruz aslında. Çok çok tarçın kullanıyosan kullanmayı bırak. O daha çok susuzluk yapuyo ve tansiyon düşürüyo. Bildiklerim bunlar elooo.
yeterli miktarda sıvı tüketmenize rağmen aşırı susama isteğinizi (polidipsi) tanımlayan tıbbi bir ifadedir. Aşırı susama isteğine aynı zamanda ağız kuruluğu ve sık idrara çıkma gibi belirtiler de eşlik eder. Bu konuda tıbbı yardı almanız gerekir
Şeker hastalığı belirtisi dır genelde.. Çok tuvalete çıkma.. Ani terleme.. Ayak ya da kollarda kaşıntı.. Acikma.. Vs vs dik'at etmek lazım.. Bi test yaptırmaktan fayda var bence
Muhakkak bir sebebi vardır. Daha yaşın genç ama şeker belirtisi dahi olabilir. Bir dahiliye uzmanıyla görüşüp geniş kan testi isteyin sonuçlara göre hareket edersiniz zaten