Yarım kırmızı elmayı 1 yumurta ve 1 çay kaşığı kakaoyu karıştırıp fırına verdim üstüne fındık ve seker ilavesiz ciko ekledim efsane olduuu

Yarım kırmızı elmayı 1 yumurta ve 1 çay kaşığı kakaoyu karıştırıp fırına verdim üstüne fındık ve seker ilavesiz ciko ekledim efsane olduuu

İçinde un olmayan bir şeyede kek demenin mantığını anlayamadım yalancı kek deseydin bari. Gluten alerjin var heralde ya da diyette falansın anladığım kadarıyla. Bende dikkat ederim ayda 1-4 kere yerim şeker onun yerine elma falan tüketirim ama un olmadan kek hiç düşünmemiştim
Güzel görünüyo
Cevap
4Cevap
Harika görünüyor eline sağlık olsa da çayla gömsek 🫤
Unsuz ve yağsız aynı zamanda fit görünüyr
Kek gibi..
Tadı güzel oluyor mu ona göre yapcam
Bende istiyorum ya of
Çok güzell
Güzel
Sadece bu kadar mı
Çok güzel gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?