Merhaba ben Ege üni. Tıp fakültesi okuyorum tıpla ilgileniyorum ve bir doktora görünmeniz gerekiyor genelde bu tür durumlar diyaliz ile ilişkilendirilir ayrıca 3 ay önce aldığınız bir hapın şimdi etki edeceğini sanmıyorum ama tabii ki daha mezun değilim ve yanlış teşhis koyma ihtimalim yüksek ama böbrek kısmınca kaşıntı hala devam ediyorsa o zaman diyaliz ile ilişkilendirilir eğer bu durum doğru ise acilen doktora görünmenizi tavsiye ederim
böbrek kısmında kaşıntı özellikle hala devam ediyor ve geçmiyorsa o zaman bu durum diyaliz ile özellikle de kronik böbrek yetmezliğiyle ilişkilendirilir fakat başka bişey de olabilir. ki muhtemelen başka bişey ama en kötü olasılığa da hazır olmak için yine de bir doktora görünmeniz iyi olacaktır yanlış teşhis koymuşsam da kusura bakmayın ama yine de garantiye almakta fayda var
o zaman böbrek değildir muhtemelen böbrekler sırtta bel tarafında sağda ve solda yer alır eğer karnınızın iki yanında kaşıntı gala devam ediyorsa o zaman tam olarak bir şey söyleyemem bir doktora görünmenizi öneririm
ayrıca doğum kontrolü hapı içtiğinizden bahstemişsiniz ayıptır sorması bir ilişkiye mi girdiniz? eğer öyleyse hamilelik belirtisi olarak da yorumlanabilir karnın iç tarafında etrafında kaşıntı.
muhtemelen o yüzdendir ayrıca zevk suyu ile hamile kalınmaz ve afedersiniz yüzeyden dokunduysanız zaten döl yoluna ulaşmadıkça hamile kalmazsınız ama yine de doktora görünmenizi tavsiye ederim 3 ay önce içtiğiniz bir hapın şimdi etki etmesi biraz garip çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhaba ben Ege üni. Tıp fakültesi okuyorum tıpla ilgileniyorum ve bir doktora görünmeniz gerekiyor genelde bu tür durumlar diyaliz ile ilişkilendirilir ayrıca 3 ay önce aldığınız bir hapın şimdi etki edeceğini sanmıyorum ama tabii ki daha mezun değilim ve yanlış teşhis koyma ihtimalim yüksek ama böbrek kısmınca kaşıntı hala devam ediyorsa o zaman diyaliz ile ilişkilendirilir eğer bu durum doğru ise acilen doktora görünmenizi tavsiye ederim
böbrek kısmında kaşıntı özellikle hala devam ediyor ve geçmiyorsa o zaman bu durum diyaliz ile özellikle de kronik böbrek yetmezliğiyle ilişkilendirilir fakat başka bişey de olabilir. ki muhtemelen başka bişey ama en kötü olasılığa da hazır olmak için yine de bir doktora görünmeniz iyi olacaktır yanlış teşhis koymuşsam da kusura bakmayın ama yine de garantiye almakta fayda var
Böbrek mi tam bilmiyorum, yani böyle karnımın yan taraflarında kaşıntı oluyor
o zaman böbrek değildir muhtemelen böbrekler sırtta bel tarafında sağda ve solda yer alır eğer karnınızın iki yanında kaşıntı gala devam ediyorsa o zaman tam olarak bir şey söyleyemem bir doktora görünmenizi öneririm
ayrıca doğum kontrolü hapı içtiğinizden bahstemişsiniz ayıptır sorması bir ilişkiye mi girdiniz? eğer öyleyse hamilelik belirtisi olarak da yorumlanabilir karnın iç tarafında etrafında kaşıntı.
3 aydır adet oluyorum ama, hamile olsam adet olabilir miydim?
İlişkiye girmedim, eski erkek arkadaşımın elinde zevk suyu varken cinsel bölgeme dokunmuştu, ben de korkudan doğum kontrol hapı içmiştim
2 tane içmiştim, bence o hap hormonlarımı bozdu. Belki de o yüzden oluyor
muhtemelen o yüzdendir ayrıca zevk suyu ile hamile kalınmaz ve afedersiniz yüzeyden dokunduysanız zaten döl yoluna ulaşmadıkça hamile kalmazsınız ama yine de doktora görünmenizi tavsiye ederim 3 ay önce içtiğiniz bir hapın şimdi etki etmesi biraz garip çünkü
Yüzeyinden dokunmuştu. Ama ben tecrübesiz olduğum için korkudan o hapı içmiştim. Hap hormonlarımı bozdu.
2 kere hamilelik testi yaptım, tek çizgi çıktı
Hangi doktora gitmeliyim?
Anlıyorum insan tedirgin olabiliyor tecrübeyle alakası yok
Hamile değilimdir dimi ya?
imkanı yok değilsiniz
Hapı içeli 3 buçuk ay oldu ama hala karnımda kaşıntı oluyor ara sıra
Bir de ailemden gizli içtim hapı, doktora o yüzden gidemiyorum
döl yoluna ulaşsa bile zevk suyundan asla hamile kalınmaz
Ulaşması imkansız, parmağını içime sokmadı ki, sadece dokundu
ailen sert mi? yani eski erkek arkadaşınla böyle bişey yaşadığını duysalar kızarlar mı?
2 kere gebelik testi yaptım, tek çizgi çıktı
Ama bu kaşıntı neyin nesi o zaman
zaten imkanı yok hamile değilsiniz
Kızmayı geç, öldürürler
Özelden yazayım sana
doğrusu ben hapla çok ilgisi olduğunu zannetmiyorum
tabii
O zaman neden oluyor bu kaşıntı?
Belki hormonlarım bozulduğu içindir
Xper seviyem yetmiyor sana mesaj göndermeye
Mesaj göndermiyorum sana
fark ettim
Haa bi de batma hissi de oluyor
o tarz haplar hormonları bozmaz ayrıca bozulsa bile daha çok rahim kısmında ve cinsel bölgenizde bu tarz hisler olur
neden özelden yazmak istedin?
Hayır doğum kontrol hapları tehlikeliymiş, ben bir de doktor kontrolü olmadan içtim hapı
Burada anlatmak istemiyorum halka açık yer, o yüzden özelden yazayım dedim
Bak şu anda bile karnımın yanlarında batma hissi var ne yapacağım ya 🥺😔
ben silebiliyorum mesajları eğer atarsanız okuyup hemen silerim
Sen yaz bana o zaman
nasıl yani?
benimde Xper yetmiyo
Karnımda batma hissi var şu an
Hangi doktora gitmem lazım?
içte mi dışta mı
İçte
o zaman dahiliye uzmanına görünmelisiniz
bi mesaj at bana random
Peki ne demeliyim doktora?
Xper seviyem yetmediği için atamıyorum
hayır buradan
şjzcğusvjşscupscpuac
bunun gibi
Ne oldu ki
silindi mi mesaj
?
Evet nasıl sildin ki
boş ver anlatırım sonra
Tamam
özelden yazmak istediğini yaz söz veriyorum sileceğim hemen
Özelden bunları yazıp anlatacaktım işte
tamam anladım
doktordan utanma sakın. bana nasıl anlatıyorsan aynı şekilde doktora da anlatabilirsin
Ya ailem öğrenirse?
ailene de söyle ama erkek arkadaşınla yaşadığın bu şeyi söyleme sadece kaşıntı ve batma olduğunu söyle ailen zaten anlamaz
Tamam dahiliyeden randevu alıyorum o zaman ben
tamamdır
ayıptır sorması kaç yaşındasın?
24 sen
23
ama unutma. doktordan asla utanma doktora söyleyeceğin her şey vereceğin her detay çok önemli
ayrıca sakın ailene anlatırken ağzından yanlış bişey kaçırma söyleyeceklerini 3-4 defa kafanda kur öyle söyle
Tamam sağ ol
Yardımcı olduğun için
rica ederim ne demek aklına takılan bişey olursa sorabilirsin
Çok teşekkür ederim
ayrıca sakın bunu stres yapma belki sadece stresten bile olabilir
ne demek rica ederim yardımcı olmaktan mutluluk duydum
dıştan mı
İçten
hmm agır falan mı kaldırdın
Hayır
doktora gorun bence
3 ay önce doğum kontrol hapı içmiştim, acaba o yüzden mi oldu
sanmam hamile olmayasın
Hamile değilim, 3 aydır adet görüyorum
iyi o zaman bir şey olmaz git doktora baksın
Gidemem ki ailemin öğrenmesini istemiyorum hapı içtiğimi
hap ne alaka
Doğum kontrol hapı içtim
Ailemden gizli
tamamda agrı ile alakası yok
Ağrı değil, kaşıntı oluyor karnımda
git belki midende bir şey vardır 18 den küçük müsün
24 yaşındayım
tamam işte git dahiliyeye haptan bahsetmede alakaı yoktır
Uzanmaktan