Rica etsem sağlıkçı arkadaşlar anlayanlar bu nedemek oluyor Anti HIV SONUÇ 0.176
Sonuç birimi COI REFERANS DEĞERİ <0.9
Tarih 20/12/2024 nedemek oluyo arkadaşım merak ediyor bilenler lütfen yardımcı olun




Rica etsem sağlıkçı arkadaşlar anlayanlar bu nedemek oluyor Anti HIV SONUÇ 0.176
Sonuç birimi COI REFERANS DEĞERİ <0.9
Tarih 20/12/2024 nedemek oluyo arkadaşım merak ediyor bilenler lütfen yardımcı olun




Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bir uzmana danış bence
Kardeşim yorum yazmak için yazma biliyorsan yaz
Hepatit b aşısı tutmamış antikoru az Hiv hastalığı da mevcut değil
Hiv hastalığı var mı yok mu arkadaşta
Yokkk
Hepatit b hastalığı yok yani öyle demi okulda 1 kere aşı olmuş
Hastalığı yok ama antikoru da yok aşısı tutmamış antikor 10 nun üzerinde olmalı Hepatit b hastalığını kapmaması için aşı olsa iyi olur
Eyw teşekkürler hanfendi
Rica ederimm
Normal değil mi? Anlamadım.
Normal mi değil mi onu soruyorum zaten raporda bi sıkıntı var mı diye
Hiv pozitif mi negatif mi?
Negatif bencə. Çünkü normal referans aralığında.
Eyw teşekkürler hanfendi
Rica edərim.
Negatif işte bir şey yok
Siz sağlıkçımısınız
Evet
Hepatit b aşısı yok mu kızın olsun bir doz
Antikoru çok az
AIDS gecirmemis merak etme onu merak ediyorsun sanirim
Anladım hanfendi Hiv hastalığı yok demi ondan emin olayım diye sordum
Oh çok şükür aynen onu merak ettim eyw teşekkür ederim
Arkadaşının adı falan çıkmış haberin olsun
Nasıl kaldırıcam bu görüntüyü
Bağı kopar deyince nedemek
Soruya çok cevap gelmiş ondan dolayı kaldırılamıyor sanırım ya:( mail falan atsana yoksa burdaki sapıklar senin arkadaşının peşini bırakmaz bi de hıv mıv gördüler ya iyice kızın üzerine gelirler
Onları öldürürüm analarını bacılarını severim
Gayrı meşurum zaten kim olursa olsun bulurum önce dayak delisi ederim sonra canlarından olurlar
Sen rahat ol kız arkadaşımın hesabı bende
Ayrıca eski askeri personelim
:((( bu arada arkadaşında bir şey yok bende de böyle oldu evlilik için kan baktırırken hepatit b değilim ama hepatit b için vücudumda antikor yok yani aşı tutmamış bu sonuç gibiydi benimki de
Anladım cano sağol
Bu soruyu nasıl kaldırabilirim
Dedim ya çok cevrp gelmiş ondan dolayı soruyu kaldıramıyor olabilirsin işte. Ksye bir mail at durumu bir anlat istersen ki kaldırsınlar
Lütfen soruyu şikayet edermisin
Tabii ediyorum
Teşekkür ederim