yoksa tek ben mi? bu ay reglim asiri agrili geciyor, haftasonu Ankara buz gibiydi, üsüttügümü düsünüyorum. tutuyorum ama kendimi agri kesici icmemek icin. gece yarisi uyanip aglayarak icicem yuksek ihtimalle ✨️

yoksa tek ben mi? bu ay reglim asiri agrili geciyor, haftasonu Ankara buz gibiydi, üsüttügümü düsünüyorum. tutuyorum ama kendimi agri kesici icmemek icin. gece yarisi uyanip aglayarak icicem yuksek ihtimalle ✨️

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Kolayına ağrı kesici içmem. Dayanabilirim
ne guzel
Zehir zaten. Böbreğe zarar. Fuzuli yere içmesin kimse. Onun yerine su içilsin.
Ağrının bir çok sebebi susuzluktur.
Artık ağrıdan yerimden kalkamayacak dereceye geldiysem anca öyle içiyorum 😁
gorusunu begenen diger kisi kim acaba misafir yaziyor bende
Senin isminle beraber 1 kişi daha beğendi yazıyor ama kim olduğu gözükmüyor, ilginç dnfjfldkf
kdkkx gizli hayranin
Dogal bitkilerden gelen sifalara guveniyorum, bu tur ilaclarin, asilarin bizi zamanla yavas yavas oldirdugunu veya hasta ettigine inaniyorum nedense , pek vucuduma sokmuyorum
abart asi da olmamissindir sen
evet olmadim cin asisida alman asisida
sosyal mesafeni koru benimle gymgym
😂
tamam 5mtden fazla yaklasmam kimseye bu gymgym ne oluyor
Kendimi zorlamak yerine ağrım başlar başlamaz ilaç içmeyi tercih ediyorum. Böylelikle ağrı kesiciden de tam verim alıyorum
Öleceğimi bilsem bile hap kullanmam. Doğal yollarla iyileşmeye çalışırım her zaman.
abartmaaa ölme tabi insallah da
Amin amin ölmem inşallah. 🙄
Bu güne kadar toplasan 50 tane ilaç almamışımdır.
ne guzel
Teşekkürler. Bir yerde duymuştum aslinda hastalik diğe bir şey yokmuş. Tüm ağrılarımız sorunlarimizla ilgiliymiş.
Baş ağrım ağrı kesici olmadan geçmiyor.. Mecburen kullanamıyorum..
Mecburen kullanıyorum.. *
Çok şiddetli ağrım olmadığı sürece kullanmıyorum yaa.
Bunun zararli birsey olduğunu ogrendigimden sonra hayir
hiç sevmem ilaç içmeyi çok kötü olmam lazım başka türlü ı ıhh
Kesinlikle yapıyorum ben dayanabildigim yere kadar
Yok valla hiç uğraşamam , 25 mg dikloron atarım sorunu kökten çözer.
Zaten çok dayanilmaz olmadikça içme. Kaç insan bobrek hastasi oldugunu soyluyor ağri kesiciden. Bende icmiyorum artik cok nadir
Senede 1-2 ağrı kesici anca içerim.
aaa öyle bir ihtimal varsa uyumadan önce iç bari en azından güzel uyursun
Neden içmiyorsun ki?
dayanabilecegim son noktaya kadar icmemeye calisiyorum, kanamayi kesiyor cunku
Yo öyle birsey yok kesmiyor Regl için başka ilaç var ben Kuzey Makedonyada yaşıyorum ama Türkiyede varımdır o ilaç bilmiyorum
ben cok hafif agri kesiciler iciyorum ona ragmen kesiyor maalesef
Valla şu an düşündümde yerinde olmak istemezdim karın ağrısı çok zor bende çok ağrılı yaşıyorum dayanılacak gibi değil ilaçsız zor birde sıcak su tut
Evet mümkün olduğunca ağrı kesici içmem
Hiç direnmem. Anında içerim.
Uzun zamandır ilaç kullanmıyorum yani evet
Yok ilaçlarla aram iyi
Kullanmamak için direniyorum
Hayır yapmıyorum
Heyecana gerek yok iç gitsin
Genelde son raddeye gelene kadar tüketmem 😅😂
son çare içiyorum artık. d
Yokk
Yapmıyorum
Arvelesle dost olduk
ilaç kullanmıyorum
İçmiyorum hiç
İçerimki
Yapıyorum