Şimdi şöyle diyeyim hayatımda gördüğüm belki sizin de hayatınızda gördüğünüz en hassas insan vardır ya ondan bile hassas diyebilirim ki bir de erkek. Ne bileyim onu çok seviyorum ama çok aşırı hassas ve her şeyi takıyor. Çok saçma şeyleri bile dahil de çarpıntısı oluyor tansiyonu yüksek çıkıyor bir de bilmiyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Doktora falan gitti bir şey görünmedi ama dediğim gibi işte
Kardeşim Daha 14 Yaşında Ve Tansiyon Sorunu Var Ne Yapılır?
Benimde tansiyon 19a 12 çıkmıştı... Kardeşinin kaç? Bende stresli zamanlar geçiriyodum hastaneye zor yetiştim 19a 12 tansiyonla
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
14 yaşında ablam da seninki de kritik. Kardeşimin daha çok küçük tansiyonu yüksek 10-11 falan 9 un altına düşmüyor şu ara. Çarpıntı oluyor onda ve daha önce yaşamamış fazla hassas olduğu için daha çok stres yapıyor ve daha da etkiliyor
Haklısın ama stres yaptığı için çıkıyor bide kalpten dolayı da olabilir mesela benim kalbimde sorun var sürekli çarpıntı oluyodu bir ara ritmi bozuldu ölüyordum zorla sakinleştirdiler ve doktor kalp kapağında çökme var yazmış kağıda bide erken atımlar var kardeşin de böyle stres yapmaya devam ederse erken atım hastalığına yakalanabilir buda bur kalp hastalığıdır çünkü tansiyon kalbim çok etkiliyor kalbe yeterince kan pompalanmıyor ve çarpıntı olunca bütün yük kalbin üzerine kalıyor ve daha çok yoruluyor yani doktora götürün ve stres yapmasın 14 yaşında neye stres yapıyor ya
Ya öyle de bir de erkek çocuğu. Asla cinsiyetçi değilim de yani tamam ben bile çok hassasım ve duygusalım bir erkeğe göre ama o benden belki 10 kat daha şey. Bilmiyorum neyse halledeceğiz inşallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Merhaba. Kardiyolojiye gitti mi? Duruma göre 24 saatlik tansiyon holteri takılabilir.
Aslında daha geçen takıldı da tam ölçmemiş herhalde zayıf kolu çok ince işte
Tam ölçülmemesi gibi durumlarda yeniden takılıyor. Stres de etkileyebiliyor.
Zaten öyle böyle değil dün oturdu ağladı yani. Ne diyeyim ki bilmiyorum artık düzelsin de başka ne isteyeyim
Aşırı hassas ve bundan dolayı tansiyonu oynuyor. Kendine dikkat etmesi lazım.
Benimde tansiyon 19a 12 çıkmıştı... Kardeşinin kaç? Bende stresli zamanlar geçiriyodum hastaneye zor yetiştim 19a 12 tansiyonla
14 yaşında ablam da seninki de kritik. Kardeşimin daha çok küçük tansiyonu yüksek 10-11 falan 9 un altına düşmüyor şu ara. Çarpıntı oluyor onda ve daha önce yaşamamış fazla hassas olduğu için daha çok stres yapıyor ve daha da etkiliyor
Haklısın ama stres yaptığı için çıkıyor bide kalpten dolayı da olabilir mesela benim kalbimde sorun var sürekli çarpıntı oluyodu bir ara ritmi bozuldu ölüyordum zorla sakinleştirdiler ve doktor kalp kapağında çökme var yazmış kağıda bide erken atımlar var kardeşin de böyle stres yapmaya devam ederse erken atım hastalığına yakalanabilir buda bur kalp hastalığıdır çünkü tansiyon kalbim çok etkiliyor kalbe yeterince kan pompalanmıyor ve çarpıntı olunca bütün yük kalbin üzerine kalıyor ve daha çok yoruluyor yani doktora götürün ve stres yapmasın 14 yaşında neye stres yapıyor ya
psikologa görünse iyi olur gibi
Aslında gidiyor ama bilmiyorum bu dünya için aşırı hassas.
daha küçük ama 14 yaşında, zamanla daha iyi olacaktır
Ya öyle de bir de erkek çocuğu. Asla cinsiyetçi değilim de yani tamam ben bile çok hassasım ve duygusalım bir erkeğe göre ama o benden belki 10 kat daha şey. Bilmiyorum neyse halledeceğiz inşallah
cinsiyetle alakası yok. bazı insanlar daha nazik, daha kibar, daha hassas olabiliyor. dediğim gibi zamanla ve psikolojik destekle daha iyi olacaktır
Yani inşallah artık ne diyeyim
inşallah inşallah