Kardeşim Daha 14 Yaşında Ve Tansiyon Sorunu Var Ne Yapılır?

Şimdi şöyle diyeyim hayatımda gördüğüm belki sizin de hayatınızda gördüğünüz en hassas insan vardır ya ondan bile hassas diyebilirim ki bir de erkek. Ne bileyim onu çok seviyorum ama çok aşırı hassas ve her şeyi takıyor. Çok saçma şeyleri bile dahil de çarpıntısı oluyor tansiyonu yüksek çıkıyor bir de bilmiyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Doktora falan gitti bir şey görünmedi ama dediğim gibi işte
Kardeşim Daha 14 Yaşında Ve Tansiyon Sorunu Var Ne Yapılır?
Cevapla