En kısa sürede? Sanki boğazıma bir şey takılmış kendimi gegirtmeden duramıyorum. Midem taş gibi oluyor. Bir basınç var böyle vücudumda nefes alamıyorum.
Doktora gittim ilaç yazdı bir poka yaramadı
Doktora gittim ilaç yazdı bir poka yaramadı
Merhaba, 4 yıl önce bendede vardı geçti ben çok çabuk üzerine düştüm.
Önerim şu :
Sabah aç karnına domuz yağı (rusça Sala) marketlerde satılıyo ama organık almanı öneririm.
uzerıne suda içebılırsın zamanla yaranın üstünü kapatır ve iyileştırır ( gastrıt bızde genetık ve hepımız böyle yaptık)
sonra maydonoz saplarını kaynatıp akşamlar içe bilirsin mideye çok faydalıdır.
ruslar bunu hep yaparlar.
en önemlisi ilk doktorunla hangı sevıyede oldugunu konusman ve bunları kullanmanı onerırım doktorlar ilaç satmak ıcın hayır dıye bılır ama yapınca dua edıceksın :)
bu dedıklerımı yaparken kuru yemekler kullanma gazlı içeceklerde
Sağlıklı günler dilerim.
Domuz yağı mı haram ama?
Evet haram ama sonuçta sağlık için bence sıkıntı olmaz eğer dindar iseniz araştıra bilirsiniz yinede
Cevap
1Cevap
benimde surekli bogazda bisi var hissi oluyor ne ysem midem davul gibi sisiyor bendeki kronik bire doktora gittim onemsiz seninki dedi 6 7 doktorda biktim yoruldum artik bu seferde psikolojik dendo ya ne alaka psikolojil cidden bende reflu ve kronik gastrit var ayri yetrn kaskad mide var yani sekil bozuklugu sizin mideniz yatay iken benim dik ama tek caresi az ve sık yemek ve diyet yaklaşık 20 30 urun yasak ilac icsemde ayniyim
daha az yemek ye, daha kolay sindirilebilir yemekler ye, çorba gibi, daha az baharatlı ve daha az tuzlu, yatarken de sağ tarafına yatma
Yastığım yüksek ve sırt üstü yatıyorum
elma kurusu ye ama iyice çiğne her yemekten sonra 7 8 tane ye ama elmaların kabuksuz olsun
Maden suyu iç ya da turp ye gaz yapıyor ve gaz atılıyor da gazın olmasada gazın oluyor ve atılıyor bir dene ve yediklerine dikkat et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?