AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ne anlattın da bunları verdi çok merak ediyorum benim psikolojim de bitmiş durumda herşeyi anlattım intihar etmek istediğimi ama yapamicağımı falan da söyledim bitane ilaç verdi selectra yani sana niye o kadar verdi imkansız yani
Abla selectra anksiyete depresyona falan veriliyo abinin tanisi baya agir mis galiba
Galiba öyle yaa benimkide depresyon ve panik atak anksiyete falan yani
Bende de depresyon vardı hatta iki kere intihara kalkıştım ama amacım ölmek değildi. Ben de ilk seferinde Selectra ile başladım zaten. Şu an bana Depakin Chrono, Faverin, Rileptid, Rivotril (yeşil reçeteli) ve iğne olarak da Abilify Maintena yazmış. Ben bu zamana kadar depresyon, anksiyete, ileri derece okb, bipolar tanısı aldım ama bugün gittiğim psikiyatrist bana bipolar tanısının yanlış olduğunu söyledi. Ayrıca bende tanı almamış yangın çıkartma hastalığı, psikopati eğilimi, canlılara zarar verme, yalan söyleme, insanları kullanma, büyüklenme sanrıları ve suç geçmişi gibi belirtilerim de var. Yatışım istendi ama hem ilçede yaşadığım için hem de ben istemedigim için olmadı.
Ya çok geçmiş olsun tedavini aksatma lütfen yanlış bişey yaparsın hayatın kayar🥺Bende de anksiyete bozukluğu, panik atak, depresyon, OKB, kişilik bozukluğu var ve bende iki kere intihara kalkıştım ama dediğin gibi benimde amacım ölmek değilde ve bu yüzden kendimi hazırlayıp öyle atladım önce odama gittim müzik dinledim biraz iyi gelir dedim ve içimden bir ses camdan atlamamı. söyledi o zamanlar da beynim beni resmen yönetiyordu avucunun içine almış gibiydi bende dayanamıyorum artık dedim hicbir şey düzelmiyor bu böyle gitmez sürekli aynı sorunlar başa sardığı için artık delirdin ve bir anlık sadece sinirle camdan atladım tabi ayağım çatladı ve o zaman ramazan ayıydı AİLEM falan çok üzüldü aç açına hastaneye götürdüler oruçlarını ile açamadılar benim yüzümden neler neler çektiler varya bunca acıyı yaşattığım için ceza olarak intihar etmem gerekiyor ama daha fazla acı yaşatamam ve cehenneme gitmek istemiyorum😔😔Herneyse ikinci de bileklerimi kestim ve zamanla bu hoşuma gitmeye başladı her gün bileklerimi. kesiyordum mazoşistlik tanısı konuldu baya ilaç kullandım prozac, selectra, lustral ve 2 ilaç daha vardı adını unuttum baya kullandım ve sonra bana iyi gelmediklerini düşündüm intihar ettiğim için ve bıraktım üzerinden şu an 7 ay geçti ve tekrar başlamak zorunda kaldım çünkü bu sefer de psikolojim alt üst oldu şimdi yine intihar etmek istiyorum bu sefer gerçekten ölmek istiyorum artık sağlık sorunlarım beni bitirdi artık heves kalmadı geleceği göremiyorum sadece ölmeyi düşünüyorum ama insanlara acı çektirmek istemiyorum ben ölürsem naparlar diye düşünüyorum yani arada kaldım işte psikolojim. bozuk dengesiz birisi oldum bir dediğim bir dediğimi tutmuyo şimdi mutluysan az sonra ağlıyorum
sağlık sorunlarım da var şu an üzerimde holter cihazı var kalp hastalığım var, gözümün bir tanesi yakını bile görmüyor, midemde kronik reflü ve gastrit var , belimde skolyoz var, kalp kapağımda çökme bide ves denilen ritim bozukluğu var, hiçbir şekilde koşamıyorum kalbim çok hızlanıyor çarpıntı oluyor bir ara kalp krizi geçiriyorum sandım o derece şiddetli ve sol kol ağrıları oluyor hani çok şeyler çektim bunları neden anlattım bilmiyorum ama daha neler neler geceleri ağlıyordum musallatla bile uğraştım varya ben iyi intihar etmedim
Teşekkür ederim, elimden geldiğince tedavi olmaya çalışıyorum ama çevrem ve ailem tedavi olmama karşılar maalesef. Senin de baya hastalığın varmış umarım en kısa sürede iyileşirsin. Depresyon gerçekten çok zor bir hastalık maalesef, o yüzden seni iyi anlıyorum. Ben de defalarca kendime zarar verdim. İlaçları her ne olursa olsun doktor kararı olmadan bırakma çünkü eskisinden daha kötü olabilirsin. Bence tedavini almaya mutlaka devam et hayata tutunmani sağlayacak şeyler yap. Biliyorum bu dönemde ilgini kaybetmişsindir büyük ihtimal ama ilgini çeken şeylere odaklan yine de.
Geçmiş olsun tekrardan, kendine çok dikkat etmelisin bu anlattıkların şakaya gelecek şeyler değil. İntihar çözüm değil gercekten
İğne kullanmıyorum ama 2 antidepresan kullanıyorum. Senin hastalığın ne ki ciddi olmalı?
Verdiği ilaçlardan biri yeşil reçeteli diğeri de 500 mg zaten. Evet, ciddi hastalığım var. Normalde bu zamana kadar okb, anksiyete, depresyon ve bipolar tanısı almıştım. Bugün gittim bana bir psikiyatrist senin anlattıklarına göre sende bipolar olmadığını anlar dedi. Yani bipolar tanısı yanlış koyulmuş bana. Bende yangın çıkartma hastalığı, psikopati eğilimi, canlılara zarar verme, yalan söyleme, manipülasyon, insanları kullanma, suç işleme gibi hastalıklar var. Aslında yatisim istendi ama ben istemedim hem de ilçede yaşıyorum o yüzden zor olurdu
Allah kolaylık versin bende sadece anksiyete var
Sağolasın sana da Allah kolaylık versin umarım iyi olursun
Teşekkür ederim
Iğne derken nasil bir hastalik bu
Ağır hastalıklarım var yatışım istendi ama hem ilçede yaşadığım için hem de ben istemediğim için olmadı. Sadece bu ilaçları yazdı iki hafta sonra gel dedi hatta ailenden birisi de gel dedi ama ailem zaten tedavi olmama karşılar ki olseler gelmezler
Anladim kullan bence
Teşekkür ederim kullanmayı düşünüyorum ben de ama umarım ailem karşı çıkmaz
Sagliginiz herseyden daha onemli bunu unutmayin ayrics aileniz neden karsi anlamis değilim
Ailem, arkadaşlarım, eczacım, aile hekimim, askerdeki eski komutanım, hep tedavi olmama karışan insanlardı. Özellikle ailem dahil olmak üzere hepsi ilaçları uyuşturucu olarak görüyorlar ve tedavi almayı gereksiz görüyorlar.
Cok sacma bir algi bu insanin saglikli olmasi icin tedaviye ihtiyaci vardir tedavinize olup sagliginiza kavusmak en mantiklisi
Haklısınız ama işte laf anlatamiyorum bir türlü insanlara. Umarım tedaviye ulaşabilirim teşekkür ederim