iyi ogleden sonralar 🫶🏻 uzun zamandir hastaliklarimdan bahsetmiyordum simdi bahsedeyim sdhhdkd dun cok basim agriyordu, ogleden sonra uyurum gecer diye eve geldim, sonra birisiyle konusmaya daldık uyuyamadim. saat 6 gibi bir uyumusum, 4 saat. gece uykumu aldım nerdeyse. uyandim biseyler yedim, bir saat ders calistim, sonra utanmadım yeniden uyudum 9a kadar. 13 saat falan uyumus oldum -normalde 6 7 saat uyurum- ama HALA BASIM AGRIYOR. bunlar yasanirken gobek piercingimi cikarmayi unutmusum 🤭 (size soylemeyi unuttum, piercing taktırmayi cok istiyordum ama korkuyordum o yuzden delik gerekmeden kancalı olanlardan aldim ama cok cok canımı acıtıyor o da), uyandigimda cikardim, o kadar canımı acıtmıs ki, gobegimde piercingin izi cikmis 😀😁 ne zor hayatlar. siz en son ne zaman ciddili bi fiziksel acı cektiniz? butun hastalara sifalar diliyorum 🤲🏻
Hala ağrılarım var ama geçen Nisan ayinda akcigerimde ki kanserden dolayı sağ akcigerimiin bir lopunu aldılar. Ameliyat öncesi korku ve sonrasında ki acıları mi ve ağrıları mi asla unutmayacagim. Allah kimsenin başına vermesin