Dişimi dolgu yaptırdığım doktora mı göstermem gerekiyor?

Merhaba arkadaşlar ben 7-8 yıl önce diş dolgusu yaptım dört tane, yaptırdığım doktor hala hastanede, dolgularımın olduğu dişlerim ağrıyor. Aynı doktora mı almak zorundayım randevuyu farklı doktora alma şansım var mı? Çevremdekiler ona yaptırdıysan bi sıkıntı oldumu ona gitmen zorunlu diyor kafam karıştı şu an sizin fikirleriniz neler?
Dişimi dolgu yaptırdığım doktora mı göstermem gerekiyor?
Cevapla