Sigara sağlığa zararlı mı yoksa insanlar yanlış mı kullanıyor?

Şahsen yanlış kullananlar yüzünden zararlı sayıldığını düşünüyorum, Nedenine gelirsek bildiğiniz gibi sigara bağımlıları hayattan daha az zevk alırlar ve dopamini sigaradan sağladıkları için abur cubur ve fazla yemek yeme bağımlılıklarını bırakıp kilo verirler çünkü iştahları kesilir ayrıca öksürmeler baş gösterir ancak bu böyle devam ederse evet sigara gerçekten sağlığa zararlı olur.

Sigara sağlığa zararlı mı yoksa insanlar yanlış mı kullanıyor?

Peki bu süreç sadece 1 yıl sürse ve bıraksalar hayatları nasıl değişirdi hiç düşündünüz mü? İştahları açılırdı fazla yemek yeme alışkanlıkları bitmiş olurdu kendilerini yöneterek yemeği tadı için değil sadece doymak için yerlerdi ve bu iştahı sigara döneminden önce yapamadıkları şeyi yaparak sebzelerle bastırabilirlerdi, Dopamini yemekten ve sigaradan almayı bıraktıkları için yeni alternatiflere yönelirlerdi ayrıca akciğerler kendilerini 1 yıl gibi bir süreçte yenilerdi geriye ne öksürük kalırdı ne de nefes yetmezliği, Peki sizce şimdi sigara sağlığa zararlı mı?

Sigara sağlığa zararlı mı yoksa insanlar yanlış mı kullanıyor?
Cevapla