@el1ffwia o troid bezlerinin tümü hasar görmüş zayıflamada yavaşlık yaşayan sürekli yorulan şürekli uyku halinde olan insanlarda olıyor evet çok kötü şey aslında
Ay hiç sorma benimde doğuştan yok mesela neyseki ağır değil normal de şükür çekilmiyor gerçekten Allah’ıma güç gitmesin birde her sorunun altından çıkıyor insan bunalıyor artık
Sağlam doktoru bulmak şart ciddi söylüyorum ya bende doğduğumdan beri aynı hastaneye gidiyorum üniversiteye iyi ilgileniyrolar çok şükür o hastaneden başka hastanedeki doktorlara güvenemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
doktora gitmesi gerekir. ilaç verir
Tiroid bezlerinde sorun olan şahıs ancak sürekli aç karnına sabah içtiği ilacı kullanarak düzgünce çalışmasını sağlayabilir soruda özne yüklem eksik
Kimi insanlar ağır oluyor ilaç bile işe yaramayabiliyor
Ya ben doktora gittim adam bana önemli bir şey yok dedi
@el1ffwia o troid bezlerinin tümü hasar görmüş zayıflamada yavaşlık yaşayan sürekli yorulan şürekli uyku halinde olan insanlarda olıyor evet çok kötü şey aslında
Ben 15 saat önceden yemek yiyip uyumam lazım mesela gece mide şişkinliğinden uyuyamıyorum
Adam bana bişeyin yok dedi aq
@el1ffwia gece korkup tuvalete gidemeyen lazım
Ay hiç sorma benimde doğuştan yok mesela neyseki ağır değil normal de şükür çekilmiyor gerçekten Allah’ıma güç gitmesin birde her sorunun altından çıkıyor insan bunalıyor artık
Allah kolaylık versin
Levotironun dozunu düşür. Ama doktor kontrolü şart. Önce test yaptır, ilacın dozu fazla geliyorsa düşürür doktor
Doktora gidip bir yol gostermesini isteyebilir mesela
Doktor bana bişi yok dedi aq
Doktor mu o emin miyiz belki de işletme mezunudur malum ülkede artık doktor falan gercek mi bilmiyoruz 😂
Bende anlamıyorum aq adam önemli bişey yok dedi
Neyi attıysa
Arttı
Bezlerin büyümesini mi kast ediyorsun acaba?
Yes
Doktora git, tsh ölçtür
Doktora gidip söyleyebilirsin mesela
Doktor bişey yok der mesela
İlaç dozu fazla geliyordur doktor dozunu ayarlaması lazım benimde doğuştan yok maalesef habire doktor kontrole gidiyorum fazlaysa düşükse ayarlıyor
Geçmiş olsun keşke doktorlar ilgilense mecbur şekilde özele gidiyoruz
Sağlam doktoru bulmak şart ciddi söylüyorum ya bende doğduğumdan beri aynı hastaneye gidiyorum üniversiteye iyi ilgileniyrolar çok şükür o hastaneden başka hastanedeki doktorlara güvenemiyorum
Özele gidicem ben galiba çok sorun yaşıyorum
Bencede git umarım iyi doktora denk gelirsin 🙂
Teşekür ederim sana da her daim sağlıklı olmanı dilerim
hızla attıysa derken
Arttı
Türkçesi ne