3 yıldır tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var neden geçmiyor bu?

Antibiyotik kullandım düzeldi yine basladı sürekli bi döngü halinde. Kendimr hijyenime de dikkat ediyorum

3 yıldır tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var neden geçmiyor bu?
Cevapla