Psikolojik hastalığının olması utanılacak bir durum mu?

Çevremdeki beyin yoksullarına bana karşı anlayışlı davransınlar diye açıklayayım dedim. Bu arada şizofren olduğumu filan açıklamadim. Bu yüzden benimle konuşmak istemiyorlar ve bazıları benimle alay ediyor. Anksiyete , depresyon, obsesyon tarzı sıkıntılar.

Psikolojik hastalığının olması utanılacak bir durum mu?
Cevapla