Kadın hastalıklarından akıntım çok oluyo diye randevu aldım ama doktor erkek o güne kadın yoktu. Bilemedim açtırmaz değil mi ya?

O gün boşum mecbur o güne aldım ama kadın doktor yok o günde

Kadın hastalıklarından akıntım çok oluyo diye randevu aldım ama doktor erkek o güne kadın yoktu. Bilemedim açtırmaz değil mi ya?
Cevapla