Hava soğuktu daha petekleri açmamıştım 2 Nescafe yaptım bu paket şeklinde olanlardan tarihimi geçmişti artık veya aşırı kaynar su mu kullandım ondan bilmiyorum karnımın bir bölgesi ağrıyor sag alt taraf kramp şeklinde yatıp uyuyamıyorum sigarada içtim 2 tane kahvenin yanında
Soğuktan mı kaynar su mu yaptı ya da sıcak suyun yanında sigara içince oluyormuş omu yaptı fikri olan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aklında bulunsun cay kahve cok sıcak hızlı ıcılmez mıdeye bogaza cok zararlı gecer merak etme baktın gecmıyor bır gıt doktora
İşte aşırı sıcaktı havada soğuktu herhalde içim ısınsın diye yaptım yanında bir de 2 sigara hiç böyle olmazdı 28 ekimde oldu hala geçmiyor sizce anormalmi
Anormal evet normalde aynı gun gecmesı lsızm ama daha yenı halen bır kac gun daha bekle gecmezse baktır bır doktora
Gaz sıkışması vardır 1 çay kasigi kimyonu suya karistir iç sal geçer
Sağ tarafsa böbrek olabilir, idrar yaparken sıkintı oluyomu, mesela yaparken yanma hissi, idrarın zorlanarak gelmesi vs. Gibi
Evet sağ alt taraf anneme gösterdim böbrektir bazen oluyor ama o sıcağı kahveden sonra oldu ne olduysa yani doktora gidecek bir durumda değilim öyle bir sancı var
Böbreklerde taş olabilir, idrar yolları enfeksiyonu olabilir veya böbreklerini üşütmüş olabilirsin.
Evet sağ tarafım yarın doktora gideceğim zaten şu an sıcak su torbası veya buz koysam geçer mi bilginiz var mı sizinde mi boyle olmuştu
Doktora git bencede, sicak su torbası koy eğer biraz olsun geçiyosa üşütmüş olabilirsin, bende idrar yollları enfeksiyonu ve taş vardı. Ama sende taş olduğunu sanmiyorum çünkü dayanılmaz bir acısı var, sen dayanamazdın çoktan hastahaneye gitmistin
Evet idrar yolu enfeksiyonu olabilir
Ilacla tedavi mümkün oluyo, Allah beterinden korusun, geçmiş olsun, iyi geceler.
İyi geceler umarım mühim bir şey yoktur
İnsallah
Crop giymeyi azalt karnından üşütmüşsün
Yok bugüne kadar hiç giymedim kahveden sonra oldu
Aşırı sıcaktı içim ısınsın diye içtim çok üşüyen bir insanım fark edememiş o anda
tarçın ve limonu kaynat iç bişeyin kalmaz
Eminmisin geçer mı kaynar su içemiyorum korkuma
Regl olscaksındır
Regl sonrası oldu yok regl olamaz
Hemen sonrası mı?