Birkaç gün önce kaynar suyla kahve içtim o günden beri karnımın bir bölgesinde kramp şeklinde ağri var normal mi?

Hava soğuktu daha petekleri açmamıştım 2 Nescafe yaptım bu paket şeklinde olanlardan tarihimi geçmişti artık veya aşırı kaynar su mu kullandım ondan bilmiyorum karnımın bir bölgesi ağrıyor sag alt taraf kramp şeklinde yatıp uyuyamıyorum sigarada içtim 2 tane kahvenin yanında

Soğuktan mı kaynar su mu yaptı ya da sıcak suyun yanında sigara içince oluyormuş omu yaptı fikri olan?

Birkaç gün önce kaynar suyla kahve içtim o günden beri karnımın bir bölgesinde kramp şeklinde ağri var normal mi?
Cevapla