1 yılpişman olacağın sözler çıkartma ağzından bence! şu an sağlıklısız sağlığın hayatta ki en değerli şey sana sunulmuş bahşedilmiş bir lûtuf olduğunun asla farkında değilsin böyle konuşuyorsun kaybedersen anlarsın ki asla kaybetme inşallah o sebeple şımarıklığı bırak ve tövbe et
28 Yorumla- 1 yıl
Ya ben zaten ben sadece kendime zarar gelsin istiyorum başkasına değil tabikide? Ayrıca sağlığın önemli olduğunu biliyorum ama çok moralimi bozdular... AİLEM konu değil ha yanlış anlama ALLAHIM AİLEME uzun ömürler versin hatta benim canımdan alsın onların canına versin yani konu onlar değil onlara tabikide bişey olmasın ALLAH KORUSUN ben sadece benim değerimi anlamasını istediğim birisi olduğu için böyle konuştum başka türlü beni anlamicak çünkü hastanede yatıl kafa dinlemeye ihtiyacım var benim neler yaşadığımı bilmiyorsun hastanede yatsam en azından biraz kafam dinlenir
- 1 yıl
Güzel duaların içinde çok teşekkür ederim ALLAH sanada sevdiklerine de uzun ömürler versin İNŞALLAH
- 1 yıl
Ben yine tövbe ettim bir kaç kere tövbe dedim inşallah ALLAH AFFEDER ama dayanamıyorum artık hastaneye yatmasan intihar edecem
- 1 yıl
birisi senin değerini bu şekilde anlayacaksa hiç anlamasın yaşın küçük hayatı toz pembe görmeni anlayabiliyorum ama bir abla olarak sana şunu söyleyebilirim velev ki o kişi sen yoğun bakımlara düştün diye sana ilgi gösterdi vs bunun acıma ya da merhamet ile olmadığını nerden bilebilirsin?
yani birisi senin sağlıklıyken seni kaybetmeden değerini bilmeli senin gayet sağlıklı iken başına bir şeyler gelmesinden endişe duymalı o zaman o kişi seni seven değer veren kişi olur
diyelim ne yaparsan yap sana değer vermiyor korkmuyor seni kaybetmekten o zaman ona yol vereceksin sen kendin kendinin değerini bileceksin önce eğer sen kendini sevmez ve ne kadar değerli olduğunu anlamazsan sana başkası neden değe versin? o sebeple hayatının merkezinde yalnızca sen varsın bunu asla unutma o değerini bilmedi mi onun yerine gelen değerini bilecektir - 1 yıl
ALLAH RAZI OLSUN ciddi yazmadım bunuda zaten ya çok üzerime geldiler kendi kendime mektup bile yazıyorum Napiyim. dayanamıyorum artık ilgi görmek istiyorum😔ALLAH bütün hastalara acil şifalar versin gerçekten çok zordur tabikide hastanede yatmak helede yoğun bakımda yatmak ya ALLAH GÖSTERMESİN😔Bende istemem zaten sinirle söyledim ve bunu derken gerçekten içimden geçerek söylemedim direk yazıya döktüm yani oda sinirden😔 Başkalarına gerçekten Zarar gelsin istemem herkes iyi olsun istiyorum ve kendimi hiç düşünmüyorum ya bundan sonra dediğin gibi kimseyi alttan almicam kendi değerimin farkinda olucam hayatımdaki bazı kişilere ilgi göstermekten vazgeçicem... O yoğun bakımdaki hastalar bile keşke çıksam da derdin olsa diyorlardır eminim ölüm korkusu çok kötü birseydir... Ben en ufak Ağrı'da kötü düşünüyorum kesin ölücem diyorum yani ben korkuyorum böyle şeylerden ALLAH KORKUM da var tövbe de ediyorum ALLAH AFFETSİN senden de ALLAH RAZI OLSUN
- 1 yıl
genceciksin eminim güzelsindirde değer ver evet ama sana değer verene değer ver seni aşağı çekene değil :) ne güzel bak düşüncen değişti inancında tam o yüzden dua et ALLAH’a sığın o sana senin istediğinden daha güzel bi hayat sunacaktır , senden de Rabbim razı olsun.. kendini sev.
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim vallaha içimi rahatlattınız ALLAH huzurunuzu hiç bozmasın İNŞALLAH AMİN🤲🏻
- 1 yıl
Amin ecmain cümlemizin inşallah :) rica ederim ☺️
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılHayat kısa ölümlü dünya ağlamaya üzülmeye değmez geçmişe takılıp kalırsan geleceğini göremezsin yarın yeni bir gün olacak güneş yeniden doğacak hayata yeniden başla her şeye sıfırdan başla
11 Yorumla- 1 yıl
Haklısın düzeltmem lazım kendimi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u 1 yılbence zaten değerlisiniz.. kimse için hasta olmayın
00 Yorumla
1 yılOraya gidecek gibi olunca ordan çıkabileceğini mi düşünüyorsun yani o kadar kolay öyle mi çünkü sen ölmek istiyorsun
12 Yorumla- 1 yıl
Ölüp kurtulmak vardı da işte can tatli olmasa bide sonsuz cehennem olmasa ALLAHTAN korkmasam intihar ederim de yok işte korkuyom
- 1 yıl
Ölüm kimin elinde, yaşam kimin elinde hiç düşündün mü peki
Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bırakya fazla sıkıyorlar sonra insanı insanlıktan çıkarıyorlar
14 Yorumla- 1 yıl
Evet ya dayanılmıyor ama konu AİLE degil
- 1 yıl
Haklısın kimseye gereğinden fazla ilgi göstermiceksin sevgiline bile
1 yılSen. Kalacak. Yer ariyorsun. Guzel bir. Fikir seninki.. Cunku. Yogun bakima. Yatarsan yiyecek. icecek. Yatak. Garanti. Hatta. Tuvaletini. Bile. Tuvalete. Gitmeden yatakta yapacagin aletler bagliyorlar. Sana. Sadece yatmak. ve o anlarin keyfini cikarmak kalir. Bu dusunceni bes yildizli. Bir. Otelede bile. Yapamazsin Senin fikrin harika. Bedava. Yatak. Ve yemek fikri. Cok. Akilli bir. Kizsin sen. Aferim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSaçmalıyorsun şu an da Allah kimsenin başına vermesin iyi bir şey gibi düşünüyorsun ama yaşasan düşündüğüne bile pişman olursun
13 Yorumla- 1 yıl
Zaten aklım başımda değilll isteyerek kalpten söylemedim
Cevap sahibi1 yılOlsun dikkat et yine de söylediğin şeylere bende çok yaşıyordum aile evindeyken ilgilenmezlerdi benimle kendime zarar vermeye çalışırdım ergenlik zamanlarımda geçti şükür seninde Allah yardımcın olsun
- 1 yıl
Ama benim sorunum ALLAHA ŞÜKÜR AİLE değil bitanem sevdiğim adamdan ilgi göremiyorum bana küfür ediyor
- Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılİlgi çekmek için böyle şeyler yapma daha gençsin dediğin şeylerin ciddiyetini bilmiyorsun
00 Yorumla
1 yılYogun bakımı ızledıgınız fılmlerdekı gıbı hayal edıyosunuz heralde
00 Yorumla
1 yılYogun bakima dusunce deger mi anlasiliyor yahu birakirlar bir koseye ozaman ne degeri.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıllenf veremi ol bak nasil degerini anlicaklar
043 Yorumla- 1 yıl
Ya tövbe bacım ne diyon sende derdim başımdan aşkın zaten ALLAH KORUSUN ben öylesine yazdım onu ga
Cevap sahibi1 yılben ciddiye aldim yogun bakimlik falan demissin yani sende abartmissin
- 1 yıl
Lenf veremi olan tanıdığın mi var
Cevap sahibi1 yılkendim
- 1 yıl
🥺iyimisin şu an?
Cevap sahibi1 yıl6 sene boyunca gitmedi benden hastalik 3 kez verem oldum iyilestigime sukrediyorum resmen ya ne illet bir hastalik kanser gibi iyilesiyorsun 6 ay 1 sene sonra tekrar yakalaniyorsin
Cevap sahibi1 yılcok sukur 2 yildir birseyim yok 12 yasimda yakalanip 16 yasimda bitti Şu an 18im
- 1 yıl
ALLAHA şükür atlattın ya kanser de yenilmicek bir hastalık değil sen çok güçlü olduğun için yensin bu hastalığı🥹RABBİM bidaha o kötü günleri göstermesin hep sağlıklı ve mutlu ol İNŞALLAH ya ALLAHIM seni anne babana bağışlasın🫶🏻
- 1 yıl
Çok dikkat et kendine sağlığına ve psikolojine💕
Cevap sahibi1 yılmotivasyon icin allah razi olsun suanda saglikli pek degilim mide hastaligina yakalandim bu yil 3 hastalik var ve tedaviso yok tipta gecici hastaliklarim vsr 2 ameliyatim var bekliyorum insallah bunlarida atlatacagim allahin izniyle rabbim herkesin sifasini versin dert verip de dermansiz birakmasin her hastalik zor kucugu buyugu olmaz senide cok iyi anliyorum insan bazen yok olup gitmek istiyor bu dunyadan ama iste olmuyor
- 1 yıl
ALLAHIM sana çokca sağlık versin İNŞALLAH ya herşeyin çaresi vardır pes etme sen daha çok gençsin herşeyi atlatıcaksın🫶🏻Benimde seninkiler daha büyük olmasa da dertlerim var ya dayanılacak gibi de değil hani ALLAHA şükür sağlığım idare eder mesela benimde midemde ülser var ama pek takmıyorum sadece ağrı yapıyor dayanmaya çalışıyorum. Gözümde miyop var baya ilerledi gözlüksüz göremiyorum tedavi de olmuyorum kör. olmaktan korkuyorum🤦🏻♀️Aynı şekilde kalp hastalığım var bu beni çok zorluyor strese gelemiyorum bak bunu yazarken bile sol kolum uyusmaya başladı çok fena ağrıyor yani sıkıntıya gelemiyorum kalbim artık dayanamıyor zaten Genetik kalp hastalığı var kalp krizi geçiren akrabalarım var ondan çok korkuyorum sırtımdan başlıyor ağrılar kalbime kadar vuruyor ben ayırt edemiyorum artık kalp krizi geçirsem farkında olamicam çünkü aynısı ya çok felaket ağrıyor yerlere çökük ağlıyorum doktor da bakmadan sürekli stres diyor çok ilgilenmiyor bende gitmeyi bıraktım😔Efor testine girmem gerekiyor onada girmedim çok yanlış yaptım keşke girseydim çünkü yürüyemiyorum nefes alamadığm için... Bunların hepsi stresten gelişti diye düşünüyorum hayatımda stressiz hiçbir günüm yok... Bir ara dayanamadım camdan atladım ayağım çatladı.. Yine akıllanmadım bileklerme çizikler atıp kanatıyordum yani kesiyordun makasla... Artık dayanamadar psikiyatriye götürdüler antidepresan kullandım bir işe yaramadı kafama göre bıraktım😔 Doğuştan kalbimde delik de var... Herşeyi geçtim sevdiğim insandan değer göremediğim için bu soruyu attım çünkü sürekli küfür yiyorum ben kendimi düşünen birisi değilim hep başkalarını düşündüm ama inşallah pişman olmam ilerde inşallah keşke yapmasaydım demem😔 psikolojim gerçekten alt üst oldu
- 1 yıl
Hele bi tane olay yaşadım ondan bu yana travmam asla gitmiyor.. Şeytan bana musallat olmuştu gitmediğim hoca kalmadı beni her gün boğuyordu şakasız bak her gün hocayı arayıp ağlıyordum bana okunmuş su veriyordu biraz geçiyordu ama asla bırakmadı beni ya boğazıma oturmuştu yutkunuyorum gitmiyor yemek yiyemiyordum 40 kiloydum o zamanlar geceleri açlıktan kusardım
- 1 yıl
Biraz uzun yazdım kusura bakma 🥺🫶🏻
Cevap sahibi1 yılAllahim ya cok kotu oldum sen neler yasamissin boyle rabbim dayanma gucu versin tatlim bu hastaliklar hersey bizi buluyor sen bendende kotuymussun hadi ben neyse de cok uzuldum ya hicbirseye degmiyor onlarca doktora gittim yine care bulaamdim stres deyip ilac veriyorlar benimde onceden sol boyjumdan ameliyat oldum tedavim il disndaydi 6 sene veremle cebbellesirken aci veren tahlillerle ugrastim kifoza yakalandim midmede sekil bozuklugu var tedaviso desen yok mide daraliyor daralincada nefes alamiyorum reflu ve kronik gastritde var bademcikler sorun yaratiyor burundan 5 yildir kemik egriligi ve kisti odlugi icin nefes alamiyorum ameliyat olmayi bekliyorum 5 yildir midem desenn 1 yildir agridi dayanacak gucum kalmadi ailede kanser ve siroz genetik hastalig var yakinda benide bulacakta neyse kronik illet sinuzit var kalbim carpiyor mubtemel ritim bozuklugum. var bazen 140 oluyor ama hic gitmedim doktora uzun yazmadin tatlim dinledim ben ama cok uzuldum adina ya ne yasadinda bu kadar dayandin dayanikli kizmissin tebrik ederim ben olsam dayanamazdim
- 1 yıl
Ya senin yaşadığın şeyler de az değil bitanem ben olsam senin yerinde belkide korkudan intihar falan ederim çünkü bende bu hastalıklar yüzünden panik atak oluştu normal otururken kalbim düzensizce çarpıyor tansiyon aleti ile ölçüyorum 160 bile çıktığı oluyor hele yol yürüdüğüm zaman daha da artıyor ailede genetik olduğu için biraz sıkıntı çekiyorum kalp beni çok yoruyor yoksa nefes alamıyorum 90 yaşındaki nineler gibiyim dinlenip duruyorum🤦🏻♀️ İNŞALLAH bu yorucu hayattan sonra geleceğimiz ve ahiretimiz çok güzel olur ya asıl sen çok ama çok güçlü bir kızsın vereme yakalanmışsın ama asla pes etmedin ve mücadele ettin bir değil bir kac kere bu hastalık seni yakalamış ama hep mücadele etmişsin hala ediyorsun bütün güzellikler seni bulur İNŞALLAH RABBİM sana da sabırlar versin sağlığına tez zamanda kavuş İNŞALLAH 🥹💞
- 1 yıl
Beni en çok etkliyen şey musallat olması ya onla ben neler çektim varya evde duramıyordum kendimi dışarıya atıyordum çünkü birisi beni yemin ederim boğuyordu ya ALLAHIM o günleri bidaha göstermesin çok korkuyorum boğazıma oturmuştu resmen istediğim hiçbir yemeği yiyemedim en sevdiğim yemekleri sırf boğazımdan geçmiyor diye yiyemiyordum😭Resmen bu musallat beni günden güne eritti artık gücüm kalmadı sürekli balkona çıkıp ağlardım beni doktora götürün diye aileme yalvardım artık babam ve annem dayanamıyordu bir akşam 3 kere hastaneye gittik geldik😭sürekli röntgen çektiler hiçbir şey çıkmıyor bu beni deli ediyordu ya sonra hoca eve geldi anladı ki şeytan boğazıma oturmus ve asla inmiyor aşağı😔Ne yemek yiyebiliyorym nede tükürük yutabiliyorym bir ay boyunca sadece çorba ile beslendim hatta çorbayı bile çiğneyerek yutardım😔😔😔Artık dayanamadım bunlar beni deli etti çünkü hocaların dedikleri şeyler olsun geceleri gördüğüm rüyalar olsun delirdim camdan atladım o günde ramazan ayıydı ya mübarek günlerden biriydi ve annem babam orucunu açamadan beni hastanede bekledi yatırdılar beni😔ALLAHIM bidaha bu kötü günleri yaşatmasin bize senin yaşadıklarını okuyunca yine şükrettim çünkü sen çok güçlü bir kızsın sakın pes. etme güzelim yaşamak senin hakkın💞
- 1 yıl
Bu arada lütfen tedavini ol bitanem doktora git midene baktır çok önemli bunlar ya bir yeri düzeltirken bir yerimiz bozuluyor vallaha napacaz biz böyle
Cevap sahibi1 yılvallahi oyle ya iyilesiyorum baska hastalik cikiyor midem icin gitmedigim doktor kalmadi ozele defalsrca gittim bu seferde devlete gittim genel cerrahiye dahiliyeye gastroenteroloji cocuk sagligina bile gittim ama yok bulamadilar pes ettim stres ve agri keisci icmekten diyorlar ilzc verip diyet yap iyilesirsin deniyor ama yok gecmiyor tekrar gidiyorum psikolojik deniyor ya psikolojik olsa ben bu kadar aciyi cekmek istermiyim sence pes ettim ama ilac kullaniyorum ne olacaksa olsun ama bilmjyorlarki 2.5 3 sene gunde 18 ilac icmekten midem hastaliga yakalandi sekil degistirdi sana da dayanma gucj versin rabbim yinede pesini birakma kalp hastaliginin olabiliyorsan nakil ol ama birsey yap bak kalp sakaya gelmez ciddiyim baska sehire git doktorlara bende oyle yaptim usanma bikma ama git tedavini ol
- 1 yıl
Çok haklısın ya bu doktorlar hiçbirseyden anlamıyor sürekli stres demelerinden çok sıkıldım stres insanı bu kadar etkilemez hadi etkiliyor diyelim stressiz hayatı olan insanlar nadir vardır o zaman herkes bu acıları çekmek zorunda kalır? Buna bir çözüm olmalı yani stres de bir hastalıktır insanı günden güne sürükler hatta ölüme bile götürür... Ben denedim ama olmadı işte mesafe biraz daha yuksek olsaydı ayaklarımın üzerine değil de kafamın üzerine düşseydim ölebilirdin... Ama ALLAH benim ölmemi. istemiyor sürekli şans eseri herşeyden kurtuluyorum çünkü insanlara karşı ve hayvanlara karşı çok merhametli bir kalbim var herkese yardım etmeye çalışıyorum bunlar sayesinde ALLAH KORUYOR beni galiba🥺Kaç kere ölümden döndüm yani bunlar şans olamaz koruyor demekki🥺Ben ne kadar ölmek istesem de ALLAH beni yaşatacak gibi görünüyor İNŞALLAH seninde çok çok uzun ömrün olur🫶🏻Sende tedavini lütfen aksatma saydığın hastalıklar ufak hastalıklar değil ALLAH bidaha o kötü günleri yaşatmasın sanada🥺Çünkü daha dayanacak beynimiz de kalmadı her şey stres yüzünden oluyor... Ne zaman kalpten doktora gitsem röntgen çekiyor ve stres diyor yolluyor... Benim Efor testine girmem gerekiyordu keşke girseydim yanlış yaptım 🫤Şimdi göz için doktora gitmem gerekiyor çünkü gözlüksüz göremiyorum yani koltuktan TV yi göremiyorum miyopum var🫤Ben sadece o musallatı bidaha yaşamak istemiyorum ALLAH KORUSUN beni perişan etti ALLAH düşmanımın başına vermesin bunlari ben 16 yaşında yaşadım bide🫤
- 1 yıl
Şu an 17 yaşındayim o zamanlar 17 ye girmeme az kalmıştı doğum günümde bile musallat ile uğraştım intihar edicektim zorla tuttular beni her gün ağlardım beni kurtarın diye ya aklıma geldi de aglayasim geldi şu an 😔
- 1 yıl
Bide aklıma geldi canım eğer endoskopi olmaktan korkuyorsan hiç korkma ama oldun galiba ona göre mi teşhis koydular? Ben uyutulmadan endoskopi oldum normalde çocuklara yapmıyor ama özel doktordu diye yaptı ben uyutulmadım çünkü ben istemedim panik atağım olmasına rağmen bir güç geldi uyanık oldum yani sende olmak istiyorsan korkma hiç acıtmıyor istersen uyuturlar zaten
Cevap sahibi1 yılbende koltuktan uzagi goremiyorum yazilari aileme defalarca anlattim umursayan olmadi tvyi goremiyorum ya gozlerim bulanik goruyor diyorum dinleyen bile yok ya suandada 20 yas dis cekildi 9 gun oldu hala daha dikisim var dayancak gucum kalmadi hastaliga karsi gucsuz dustum ailem gelmis bu yasta ne yasadin diyorlar ya usandim biktim surekli hastanede buluyorum kendimi enabiz kabardi bu ay 15 gunde bir hastanemi olur ya insan bikmaz mi bu durumdan 16 yasinda ne yasadin ya bu kadar seylerle bogustun savastin intihar aklina geldi ya daha yasin kucukmus tatlim hayat kafaya takmaya gelmez baskalari icin yasamaya hic degmez biz ahiret icin savasacagiz intihar edersen cenneti goremeyecekson direkt cehennemlik oluyorsun biliyorsun demi baskasi icin kafa yormaya degmez bu dunyada ilaca bagli yasiyorum ya daha bu yasta ya insanin psikolojisi dayanmiyor ben 6. sinifi hic okuamadim hastaliktan 9.10 .11 desen yine hastaliktan hep rapor alarak gecti gunum
Cevap sahibi1 yılcanim ben endoskopi oldum zaten bu yil anestszi istemedim ama doktor kabul etmeid zorunlu aldim anesteziyi ben endoskopi mi korkutacak beni asla korkutmaz ben 3 ay her gun igne oldum zorunlu kalcadan tedavi icjn , canli boyundan biyopsi oldum 3 kez igne girdi boyuna uyusturmadilar bike kan aldilar boynumdan , 3 gun boyunca hastanede 5 6 kez burjndan mideye hortum saldilar neymis mide sivisina bakcaz ne sacma seyler yasadim ben
- 1 yıl
Ya bunun yaşı mı olur ailen yaşamadığı için bilmiyor ama verem geçirmişsin ya daha kötü ne olabilir ALLAH daha beterinden korusun ama sana daha çok ilgi göstermeleri gerekiyor dikkat etmeleri gerekiyor ben evdekilere ALLAHA ŞÜKÜR sağlıklı oldukları halde çok iyi bakıyorum onca derdimin arasında onlara bişey belli etmiyorum sürekli gülmeye çalışıyorum ilaçlarını getiriyorum ve herşeyi benden bekliyorlar beni çok sevdiklerini biliyorum onlardan başka beni seven birisi yok sevdiğim adam yüzünden zaten bu hallere düştüm ya mesaj attım ona ağladım hatta dayanamıyorum yanımda ol dedim o ise napti biliyor musun maçta yenildiler diye su televziyonda maç varya onda yenildiler diye bana sövdü ya ben ona bana ilgi göster dayanamıyorum intihar edicem diyorum o bana sinirliyken yazma dedi ve şu an uyuyor ben olsam vicdan azabından gözüme uyku girmez yemin ediyorum ya keşke ALLAH onun rüyasına beni soksa da ne kadar kötü durumda olduğunu gösterse🥺En azından bana ilgi göstersin yaşadığım şeyleri o yaşasa varya intihar eder sürekli ALLAHA kızıyor bazen sövuyor ben ona sus diyorum tövbe et diyorum lan ben neler yaşadım bir kere ALLAHA tövbe küfür etmedim ya bir kere isyan etmedim sadece sinirliyken intihar etmek istiyorum ama asla ALLAHA karşı saygısızlık yapmam ALLAHTAN çok korkarım keşke oda böyle olsa
- 1 yıl
Şu genç yasimizda daha ne yasayabiliriz? Gelecegimizi elimizden aldılar resmen😔Benim umudum kalmadı ama belki büyüdüğüm zaman düzelir diye bekliyorum işte... Bu psikoloji ile ben asla düzelmem. ama bundan çok eminim... Her gün daha kötüye gidiyorum her gün aklımda intihar var. Cünku yaşadığım şeyler aklıma geliyor gemcisi unutmam keşke kolay olsa🥺
- 1 yıl
Sende çok güçlüsün vallaha hayran kaldım senin cesaretine hiç korkmadan tedavi görmüşsün ben gerçekten korkardım zamaninda bende çok korktum hastalıktan musallattan ama ALLAH bidaha o kötü günleri göstermesin ya sende inşallah bidaha o hastalığa yakalanmazsın
- 1 yıl
Bu arada bende okumuyorum lise birde attılar beni🫤Okumaya gücüm de yok
Cevap sahibi1 yılTedavi olmasam napcam daha kotu olcam mecbur kaldik ama bu yasta ne sevgilisi ya ugrasil8rmi be kizom benim bile aklimda evlilik yok su yasima kadar sevgilim bile olmadi ya birak onu erkek arkadasim bile yok yapma bunu kendine hala daha intihsr diyorsun ne konustuk biz senle gayret edip uyileseceksin dayanicaksin biz nelere dayanmadik bunlar bize viz gelir bak buranin diger dunyasida var ahireti dusun ya cehennemlik olursun bsk yapma bunu kendine birak sevgiliyi falan ya ugrasmaya degermi sence sana anlayis gostermeyn birisi icin degmez hala daha hastanelerdeyim ama pes ettim mi etmedim aklima intihar geldi ya daha 13 yasimda iken sessizce agladim ben evin koseleronde yapamiyorum artik diye ne gunah isledimde verem oldum diye ya il disinda hastanede verme goren herkes orta yas bazen 25 30 yas vardi ama iclerinde en kcuuk bendim ya hekres sasirirdi icleridne cocuk tedavisi goren tek kiz bendim hastaneye bile almadilar beni doktor kabul ettirdi niye o hastane cocuk hasta kabul etmiyordu ama beni zorunlu aldialr ben pes etmedim sende etme bak yapma nolursun cikar aklindan su intihsri
Cevap sahibi1 yılboş ver okudukta ne degisti hala daha surunuyoeuz yks kazanicaz diye omrumuz curuyor sinavlar arasinda lise bitti benim mezuna kaldim
- 1 yıl
Bitanem ben zaten intihar edicem desem de edemem yani ALLAH KORKUSU var içimde bide çok korkarım yani AİLEME de bu acıyı yaşatamam onlar bensiz yapamaz ya onlara çok büyük acı çektirmiş olurum🥺🥺🥺Senin acın da çok büyük belki seni anlayamam ama gerçekten çok kötü günler geçirmişsin sende ya ALLAH hep seninle unutma çok gençsin herşeyi başarabilirsin artık teknoloji çok gelişti🫶🏻🥺Sevgili işine de çok erken girdim biliyorum aramızda çok fazla da yaş farki var😔Beni gerçekten üzüyor biliyor musun şu an intihar düşünüyorsan onun yüzünden düşünüyorum çünkü bana annem babam sevgi gösteriyor ama ben napiyorum elin oglundan sevgi bekliyorum ergenlik işte... Bide gerçekten sevmesem umrumda olmaz ama seviyorum ah şu s@lak kafam😔Oda keşke beni böyle sevse en azından çektiğim acılar hafiflerdi... AİLE sevgisi herşeyden önemlidir ama insan sevilmek istiyorum bir erkek tarafından😔Cehennemde sonsuz yanmasam intihar ederim ama edersem cehennemden çıkamam bu sefer AİLEMİ göremem öteki tarafta😔Sırf bunun için dayanıyorum ALLAHA BİZE SABIR VERSİN
- 1 yıl
Beni şu an tek mutlu eden şey AİLEM VE YEMEK YEMEK🫠
- 1 yıl
Ara sıra sevdiğim ilgi gösteriyor da anlık da olsa mutlu oluyorum😔
- 1 yıl
Ben okuldan ümit kestim zaten bunca derdkn içinde bide sabah kalkacam da derslerle uğraşacam da öğretmenler ögrenciler falan deli ederler beni zaten delirmişiz boş ver yani hayat aksın gitsin
Cevap sahibi1 yılyemek yemeyi seviyorsun demekki mutlu etti benimde hayvanlara ilgim o kadar fazlaki evimde kedi bile var kopekleri cok severim tatlim boş ver erkegi ya baksana sevgi ilgi gostermiyor diyorsun aklini basina topla birak onu ben sukur cok iyiyim suanlik bazen moralim dusuyor ama alistik yapacak birsey yok kotu gunler geride kaldi artik ileriye bakacagiz surekli gecmisi karistirirsak psikolojimiz iyi olmaz atlattik o gunleri ama insan iste bazen asamiyor o gunleri unutamiyor biliyormusun verem ilaci ictigim donem covide yakalandim gunler sonra karacigerde problem cikti benim bana yurtdisondan ilac alicaksin karacigerde leke var dediler bende kabul ettim o zamanlar 2 bindi ama cok paraydi o zamanlar verdim bende bana gunlwr sonra haber geldi berem tedavisi alirken bu ilaci kullanamazsin diye parayi da vermediler geri zaten kandirildikmi dicem ama leke var cok kotu gunlerim oldu atlattim ama aklimdan asla silinmeyecek o zor gunlerim suandada onume bakarak suanki hastaliklarimla savas veriyorum ailem zaten hasta akrabam kanser falan dedem yengem sirozdan gitti yasandida yasamdi neyse bu kadar yeter anlattikca uzuluyorum kendime ve sana
- 1 yıl
Haklısın kötü günleri geride bırakalım en azından şimdilik halimize bakalım🥺Benimde anlattıkça gözümde canlanıyor senin yaşadığın şeyler😔Bide eskiden yaşadığım o musallat falan gözümün önünden gitmiyor o çığlıklarım. falan ALLAH kimseye göstermesin... Biz bu kadar büyük şeyler yaşamış birisiyiz küçük hastaliklar bizi yenemez bitanem bende mide ağrısı çekiyorum gözler zaten görmüyor🥹Kalp desen sorunlu heralde doktorlar anca stres diyo... Yani biz hep kendi kendimize yapıyoruz bu stres adam öldürür he... Stresi azaltmak gerekiyor tamamen stresi bırakmak zordur stressiz hayat geçmiyor ama azaltmamız gerekiyor🥺Ben bu soruyu niye attım bilmiyorum onca şey yaşamışım hala akıllanmadım heralde hastalık konusunda ya zaten sinirden yazdım ama panik atak ve OKB hastası olduğum için kafamda kuruyorum bazı şeyleri🥺Yani sağlık yetmiyormuş gibi kafadan da hastayım yahu Panik atak desen var OKB var mazoşistlik var Kişilik bozukluğu var yani varda var😂Hala gülmeye çalışıyorum sende hep böyle ol ya bende artık sevdiğim çocuğa değer vermicem beni çok seviyorsa o pesimden koşsun ben onun için çok fedakarlık yaptım daha elimi bile yormam o yazmadığı sürece mesajına bakmam... İNŞALLAH ilerde pişman olmam bundan çok korkuyorum😔
- 1 yıl
Bu arada benimde evde kedim var çok severim hayvanları ve yemek yemeyiiii🥹Sende istediğin şeyleri yemeye çalış bu hayata yemek yemeye gelmişiz bence ölürken bile yemek yemek isterim
Cevap sahibi1 yılhehe soyle ya birak o deger versin tatlim degmez insan ogluna kiymete bindirmek haahahha biraz gulelim demi agzim dikisli yemek yiyemiyrum zaten benim kilo problemimde var 48 kiloyum asla alamiyorum yuz kemiklerim belli heelki koprucuk kemigi en sknunda mamaya baslicam 🤣🤣🤣🤣hayati yasa boş ver salla kafaya takmaya degmiyor bazi seyler umursama hayatu anini yasa kafaya sagligi taktikca daha kotusu oliyor tatlim beynini farkli seylerle mesgul et beynine saglik dusuncesi girmesine izin verme mutlu olmaya bak biliyorum zor bu durum brnim iconde zor ama yapmamiz lazim disimiz guliyor icimiz agliyor ben mide hastaliga ailem yuzunden yakalandim birazda ialc yuzudnen ama cogunluk ailem
- 1 yıl
Evet ya banada güç verdin canım ALLAH RAZI OLSUN SENDEN çok güçlü ve iyi kalpli bir insansın İNŞALLAH karşına hep senin gibi iyi insanlar çıkar🥹🫶🏻Bu arada kilo alman için küçük bir tavsiye veriyim evde sadece 5 dakika spor yap bende anlattım ya 40 kiloydum sadece çorba içebiliyordum geceleri mide öz suyunu yani asiti kusardım bende bu yüzden hastalığa yakalandım ama önemsemiyorum musallat işini atlattıktan sonra kendime çeki düzen vermeye başlamıştım o zamanlar sevdiğim çocuk askere gitmişti hem onu düşünüyordum hemde kendi musallat derdimi düşünüyordum işte hep baskalarina fedakarlık yapmaktan bu duruma düştük ama neyse ALLAH görüyor bunun karşılığını illaki alıcaz canım ALLAHIN adaleti şaşmaz gece döktüğümüz göz yaşını bitek biz ve ALLAH bilir💞Bende bundan sonra kafaya takmicam çünkü taka taka deli olacaz bişey değil tımarhaneye yatacaz ondan korkuyorum😂 Neyse ben nerde kalmıştım işte evde 5 dakika spor yap mesela YouTube 'a yaz bacak ve kalça egzersizleri yaz o hareketler çok iyi 5 dakika yapsan kaslar harekete geçiyor sonra gidip hemen yemek ye bak nasıl bir haftada değişim oluyor hatta o gün bile bacak ve kalçada değişim oluyor🫶🏻Ben böyle böyle yaptım 40 kilodan 55 e çıktım 155 cm boyum... Yani kilo problemim yok çünkü stresten biraz da kendimi yemeğe vurdum böyle kilo aldım ben stresli olunca sürekli yemek yerim yemeğe şimdi bağlandım ben herkese çok çabuk bağlanıyorum ah akılsız kafam😂
Cevap sahibi1 yılhahahah kiz herkese baglanma hemen 😅yemege baglanmissin gene iyi valla bende yemek sevmiyorum hep kshvalti ve atistirmalik olcak bana vallahi sonunda timarhanelik olacaz cok susunmekten kiz birak dusunmeyi falan egelnemeye bakalim canim dunyayi yedim sporda yaptim yine zayifim ben anlamiyom metabolizma uçuyor benim fişek gibi valla ne yesem ayni gun eriyor
- 1 yıl
Canım stresten kilo alamıyorsun vallah herkesin metabolizma farklı işte tiroid bezlerin hızlı çalışıyor demekki🥹Ama bu iyi bişey ya zayıf olmak daha iyidir istediğin herşeyi ye kız takma boş ver en azından yediğin şeylerin kalorisini hesaplama derdin yok istediğini ye bende hesaplanan yani 60 kiloya çıkabilirim ama 60 da kendimi durdurmak zorundayım obez olmiyim sonra😂Zaten biz bu gidişle tımarhaneye yatmazsak. iyi olur ya tek isteğim buu
- 1 yıl
Bu arada yatıyorum ben canım yarın istersen yazabilirisn ne zaman canı sıkılırsa burdan bile yazabilirsin destek olduk birbirimize iyi geldi yani🫶🏻ALLAH rahatlık versin bişey olursa da haber ver canım merak ederim💞Hadi iyi geceler ❤️
- 1 yıl
Gözlerim kapanmasa sohbet ederim de çok fena uyku bastı😂
- 1 yıl
Bize uykuda huzur var ya uyuyalım en azından bir kaç saatliğine huzurluyuz
1 yılDeğer anlasılmak için buna gerek yok
05 Yorumla- 1 yıl
Bence fazlaca gerek var bundan başka değer bilmezler
- 1 yıl
İyilestikten sonra değer bilineceğini mi sanıyorsun
- 1 yıl
Bilmem artık çıkmaz sokaktayim bu dediklerimi ciddiye almayın boş ver kendimde değilim şu an
- 1 yıl
Umarım yolunu bulursun
- 1 yıl
UMARIM🫶🏻😔
Sağlık konusunda 506 cevap paylaştı. Çok çocukça
01 Yorumla- 1 yıl
Biliyorum ama ne dediğimi ben bile bilmiyorum ciddiye almayın ALLAH AFFETSİN
1 yılÖyle deme bence Allah böyle bir duruma düşürmesin.
05 Yorumla- 1 yıl
Haklısın da ölmim. ya sadece yatimmm
- 1 yıl
En azından kafamı dinlerim
- 1 yıl
Derdin nedir konuşalım istiyorsan
- 1 yıl
Konuşurum da senide sık boğaz etmim
- 1 yıl
Öyle şeymi olur yardımcı olmak isterim sana 🙏
1 yılDerdin ne
08 Yorumla- 1 yıl
Ne yokki her şey ayrı bir dert
- 1 yıl
Bi insan neden ağır hastalanmak ister o zaman?
- 1 yıl
Diyorum ya derdim var altından kalkamıyorum ama şükredelim ALLAH daha büyük dertler vermesin😔Ama bende dayanamıyorum. intihar edecem yakinda
- 1 yıl
Hayırlısı olsun inşallah hakkında
- 1 yıl
ALLAH RAZI OLSUN😔🫶🏻
- 1 yıl
Umarım en kısa zaman dertlerinden kurtulursun
- 1 yıl
AMİN🥺🫶🏻 güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ALLAH sana da sevdiklerine de uzun ömürler versin
- 1 yıl
Sağol teşekkür ederim Allah razı olsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer