Merhabalar,
Çok hastayım🥺 nazlıyımmm , ölecek gibiyim (abart Feriha, bir de bayıl) hüüüüüüü🥲

Merhabalar,
Çok hastayım🥺 nazlıyımmm , ölecek gibiyim (abart Feriha, bir de bayıl) hüüüüüüü🥲

Hastayken naz yapma huyum yoktur genelde kendi kabuğuma çekilirim fakat ailem naz yapmama gerek kalmadan zaten beni otomatik naz moduna sokarlar, ilgilenirler ve ellerinden geleni yaparlar o yüzden şanslıyım naza gerek kalmadan, nazlanıyorum böyle durumlarda. Bu arada geçmişler olsun.
Çok ender hasta olduğum için ve genelde hayatımda bencil insanlar olduğu için yine kendi kendime yetiyorum ve her şeyi yapmaya çalışıyorum. Zaten sabit durmayı seven birisi değilim. Sörf geçen sene bu yüzden Eris varyasyonuna yakalandığımda 4. Gün yataktan çıkamadığım için panik atak geçirdim ve yürüyüşe çıktım.
Naz yapabilen birisi zaten değilim mevcut örneğe de baktığımızda ama az da olsa yapabilme keyfini yaşamak isterdim.
Hastayken çok huysuzum. Kardeşime anneme hatuna falan mumkun mertebe benle konusmamalarını tembihlerim. Ama kolay kolay hasta olmam. Hastayım diyorsam ve yataktaysam insan üstü canım acıyordur acı eşiğim yüksek benim...
Senin para seviyen de yüksek. Hüüüüü🥲🥲🥲🥲
Seni 7 sene ileriden takip ediyorum./sene oturup dinlensem inan aynı seviyede oluruz :D
Fakirdim şimdi de hasta fakir oldum hüüüüü🥲🥲🥲 yıllar geçse de fakirim ben.
Ya bu arada çok geçmiş olsun okumadım açıklamayı :D Çorba gönderiyim mi içer misin?
Şimdi geçmiş olsun demek geliyor aklına hüüüüğ🥲 hem fakir hem hasta hem dostsuz. Fakirin dostu olmazmış 🥲🥲🥲 gönder çorba bari.
Al dubai çikolatası seversin :D
Fakirim ben o ne ki🥲 bilmem öyle şeyleri. Ekmek yolla ekmek. Ekmeği tuza banıp yeriz biz🥲
yapmam
İnsan bi geçmiş olsun der ablasına. Ruhsuzzz hüüüü🥲🥲🥲🥲
Tabii trol sorulardan sonra sen de haklısın. Gerçekten hastayım 🥲 yolla çorbamı
Olan oldu bi kere🥲
Cevap
11Cevap
Hayır naz yapmam
Normaldede yapıyorum şakasına , hastaykense baya yapıyorum 😂Gecmiş olsun bu arada🎀
Teşekkür ederim 🌸
Hayır hastayken kimseye naz yapmam herkesten uzak dururum, ilgi çekmeyi sevmem hastalandığımda bana dokunulmasın canımı sıkmasınlar yeter. Geçmiş olsun
Hasta iken genlde evimde oluyorum haliyle naz yapacak kimse olmuyor işimi kendim görüyorum ama annemlerde isem ona naz yaparım
Nazımın geçeci biri var çok şükür ona yapıyorum. Ama abartmamakta lazım tabi
Hastayken uğraşamam zaten normalde de naz yapan biri değilim
Nazımı çekecek birisi olmayınca yapamıyorum bir gün olursa o zaman düşünürüz :D
Naz yapacak kimsem yok. Olsa yapardım herhalde. Bilemiyorum.
Bir hasta olmuyorum ki. Hep ben başkalarının nazını çekiyorum 😀
Geçmiş olsun, genellikle yılda 1 kez hasta oluyorum onda bari nazımız geçsin sevdiklerimize 🤭
Amoooo kıyamam hastalanmissin sen. Muck muck çorba yaptım. Oooo aç ağzını iç bakalım balım.
Evet fena naz yaparım
Naz yapacak kimsemiz yok ki
Canım çok tatlı benimde 🥰
Hayırdır neyin var
Görseldeki bebiş modunda oluyorum
Hayır kabuğuma çekilirim…
Çok fazla öyleyim çekilmez oluyorum
Bazen yaptığım zamanlar olur
Biraz
Pek severim şımartmayı
Yok yapmam
yapmam ya
Evt 🤣
Hayır
hayır nazlanmam
Hiç yapmam
Hemde ne naz 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?