Acıya dayanıklı mısınız? Yoksa iğne yaptırmaktan bile korkar mısınız?

Acıya dayanıklı mısınız? Yoksa iğne yaptırmaktan bile korkar mısınız?

Merhaba, bazı acılara karşı dayanıklıyımdır ama her acıya karşı dayanabildiğimi söyleyemem. İğne yaptırmaktan korkmam mesela yani o sıkıntı olmaz.
peki hangi acılara dayanamazsın fiziksel olarak
Mesela kafamı bir yere vurunca (çok nadiren başıma gelir) o çok acılı oluyor yani dayanılmaz gibi
Cevap
4Cevap
Acımaz normalde, çünkü tabiri caiz ise kaba et üzerinden yapılıyor, dezenfekte pamukla tampon yapılınca mikrop da almaz, korkma yani. ❣️🌡️💉
acıyor neden bilmiyorum belki de aşırı korkudan dolayı acıyı fazla algılıyorum ama acıyor
İğneye karşı bir korkum var açıkçası hele ki kan alırlarken
Kolum kopsa o kadar etkilenmem 😅
ben de iğneden korkuyorum yalnız değilsin
Bu hayatta yalnız olmadığımızın kanıtıdır
Dayanıklıyım hissetmem genelde bitti mi diye sorarım xnkxn
Kan alınırken izlemekte hoşuma gidiyor
Resmin komikliği:)) ilginç.
Zor gelir iğne
korkmam dayanıklıyım.
doktora hap yerine iğne yazdırırım
Ağrı eşiğim düşük aslında ama iğneden korkmam
Dayanıkliyimdir.
Dayanıklıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?