Erkeklerden hpv16 kaptım ben ölüyorum onlar ise geziyor çünkü hpv16 erkeklerde hastalık yapmıyor?

Bu nasıl adalet? Bır erkekle aynı gunahı işliyorsun aynı eylemı yapıyorsun ama olan sana oluyor. Neden böyle? Onlar tasıyıcı oluyorlar sadece ben ise rahim kanseri olabılırım. Bır de üstüne bunun için beni ezdiler. Napcam bilmiyorum. bu dünyada gerçekten her şey kadınların aleyhıne. Yaşamak istemiyorum. Kontrollerime de gitmiyorum.

Ayrıca zaten dünya çoğu konuda böyle. Kadın erkekle aynı şeyi yapsa kadın hamile kalabılır ama erkek bırsuru kadını hamıle bıraksa haberimız olmaz. Erkekler de çok eslı kadınlar da ama bedenlerımız çok büyük engel aynı olmamıza ben bunu anladım. Ama bu yapmayacagım anlamına gelmiyor çünkü ben isyankar ruhluyum. aynıyız sonuçta bir kadın bedenı engel olamaz bana. Ama sonuç bu. İntihar ederım belkı bilmiyorum. Bu dusuncelerım yüzünden o da.

Erkeklerden hpv16 kaptım ben ölüyorum onlar ise geziyor çünkü hpv16 erkeklerde hastalık yapmıyor?
Cevapla