Sanırım Otrivine bağımlısıyım, aranızda var mı otrivine kullanmadan duramayan?

Otrivine kullanmadan rahat nefes alamıyorum. kullanınca aşırı derecede rahatlıyorum. aksi takdirde geceleri ağzımdan nefes almak zorunda kalıyorum bu da zor uyumama sebep oluyor. geçen gün kız arkadaşım birsürü kızıp zararlı olduğunu söyledi, çöpe attı. gidip yenisini satın aldım gizliden sıkıyorum, aranızda kullanmadan duramayan var mı?((((
Sanırım Otrivine bağımlısıyım, aranızda var mı otrivine kullanmadan duramayan?
Cevapla