Birde şey var işten çıkınca eve gider gitmez uyuyacağim diyip işten çıkınca gelen enerji ile uyuyamiyorsun sonra ertesi gün pişman oluyorsun uyuyamadım diye 😹
Aynen canım biraz öyle oluyor hem işe hem eve çoluk çocuğa koşmak kolay değil hem kafa olarak hem beden olarak yorgun oluyorsun haliyle sabah uyanmak ta zor oluuor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Günaydın. bence sağlık ile ilgili sorun olabilir vitaminlere baktırmak iyi olur. d vitamini yorgunluk yapar mesela eğer düşük çıkarsa
Çivi yatağı öneririm 😀
İyi olda ablam geç kalk
Ooo çivili yatak en sevdiğim 😂
Ben her sabah zor kalkıyorum hem de 05.20'te kalkıyorum, ama alıştım 🙄
Bende hemen uyanıyorum alarm sesiyle ama kalkamıyorum 😂
Bende hemen uyanıyorum alarm çalar çalmaz, ama zor kalkıyorum 😃
Haha 😂 tamam işte bizde panik yatak var demekki 🤣 yatağı bırakamıyoruz 🤣
Olabilir 😂
🤣🤣
gün boyu hiçbir şey yapmadan uyumak istiyorum bendeeeeeeee
Bende hiç iş olmasın sabah alarm sesiyle kalkmıyım istiyorum
Yok panik yatak olsa daha çabuk kalkarsın sıkıntı başka bir şey muhtemelen :D
Korkutma beni nolmus nolmus 😂
Muhtemelen sadece üşengeçsin veya yataktan kalktıktan sonra sevmeyeceğin bir şeyleri yapmaya gideceksin iş gibi mesela. Korkacak bir şey yok yani 😹
İş çok doğru bir tespit 👍 çok iyi yere parmak bastın 😂
Ya ya biliyoruz maalesef o hissi 😹 İzinli gününde muhtemelen yatakta durmuyorsundur özellikle de yıllık izinde 😹
Aynen öyle oluyor gerçekten hafta sonu bütün gün yaticam hiç bir şey yapmiycam etmiycem diyorum ama hafta sonu aynı saate kalkıyorum 🤣 iyimi
Birde şey var işten çıkınca eve gider gitmez uyuyacağim diyip işten çıkınca gelen enerji ile uyuyamiyorsun sonra ertesi gün pişman oluyorsun uyuyamadım diye 😹
Yumuşak yatakta yatıyorsundur davşanım. Şöyle biraz daha sert yatak dene. Kadınlar yatakta sert şeyleri sever 🤣🤣🤣🤣
Sn DINAZORUM.
Sen bu yatakta çok çok
YATMIŞSIN belli ki..
Eee nede olsa TECRÜBE tabii.. 👈👈👈
@tarihizle
Asko kaldıracak adam lazım.
Bencede yanında kaldıracak bir adam olmadığı için böyle oluyor 😂
Panik yatak olabilir mi her şey olabilir arada multivitamin kullanımı gün içi destekleyici takviye olabilir 😅
Bence uykunu tam alamıyorsun dinlenemiyorsun gibi geldi bana
Aynen canım biraz öyle oluyor hem işe hem eve çoluk çocuğa koşmak kolay değil hem kafa olarak hem beden olarak yorgun oluyorsun haliyle sabah uyanmak ta zor oluuor
Çok iyi anlayabiliyorum seni 😊
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Olabilir önce o yatağı değiştir. Sonra iki tutam minare gölgesi bir çay kaşığı davul tozunu suda erit iç yat hergun istediğin saatte kalkarsin
Panik atakla alakası ilgisi yoktur ablam, bu arada good morning ablacığımmmmm 💖💅🎀😽👊😻
Panik atak demedim zaten çiçeğim 🌺 panik yatak dedim 😂 sabahları uyanıyorum ama kalkamıyorum 😂 gonoydon aşkımm ❤️🥰🌺
Pardon ablacım djsksjsj
Yanlış okumuşum ahahah 🤣
tamam pikiii 🤗 affettim gitti senin canın sağolsun güzellik 🌺👍❤️🌺🥰
Günaydın.. Kesinlikle olabilir.. Çoğu kişi de mevcut sankş bu durum.. 🤣
Günaydın meleğim 🥰🌹🌺 ben uyanıyorum ama kalkamıyorum demekki hepimiz panik yatak olmuşuz 🤣
Valla bu sabah ben 6 da uyandım.. Demek ki bugün panik yatak yok bende.. 🤣🤣
Ben 8 de kalktım panik yatağım tuttu 😂zor bir hal kaktim 😂
Ahh kıyamam sana ben.. 🤣
Hımmmm 😌😌😌🤣❤️
Saat calmadan uyanırım
Bende uyanıyorum ama kalkamıyorum 😂
Oda güzelmiş 😅
Alarmla beraber fırlarım
Bende hemen uyanıyorum ama kalkamıyorum 😂
Anında kalkarım
Benide kaldır
Tamam 🤣🤣🤣
🙈🙈😂😂
Abla yanında kaldıran birisi lazım.
Belkide oyuzden olabilir canım evet kaldıranimız yok 😂
Sabahlari yatakta öyleyse nefessiz ikilirsin
Deme öyle deme öyle 😂
Biraz daha konuşursan ağzının üstüne terlik geliyor ama
Dayanılmaz birisin suçlusu ben miyim
Ben zınk diye uyanıyorum valla 🤣🤣
Ben uyanıyorum ama kalkamıyorum 😂
İşte bütün mesele bu 🤣🤣
Evet tam olarak bu 👍 çok iyi bir yere parmak bastın 😂😂
Yaşlılığın yarattığı etkiler 🤣🤣🤣
Muhtemelen öyle yaşlandik artık 🤣
Maalesef idare edicez artık
İdare edin bari yaşlılık zor 😆
Aynı yaştayız, ben zımba gibiyim valla sporun önemi bakıyorum kendime sanada önerimdir 😎
Yatakta fotoğraftaki gibi uyuyorsan uyandirmanin bir yolunu biliyorum 😅
Bence sabah güzel bir şekilde masaja ihtiyacın var sonrasında güzel bir duş kendine gelirsin
yok normal yatak bu
geç kalkmayı dert ettiğinde panik yatak oluyor
Panikli yatak mi paniksiz yatak mi bilmem ama bende de var aynısından
Yatak panikliyordur, belki de o izin vermiyordur. Hep kendinde arama 😂
Yorgunluktandır o, panik atak olsa duramazsın 🤣
Paniğe gerek yok çağın en büyük sendromlarından birisi bu yataktan da kurtulunca geçiyor 😃
Hemen fırlıyorum, panik atak benim galiba 😀 günaydın çiçeğim hayırlı sabahlar olsun 💜
kimse kalkmak istemiyor ki eskiden havalar sıkardı artık ülke komple sıkmaya başladı
Panik yok atağa geç hemen🤣 havalar sonbahara yaklasirken bi klasik oluyo ya😇
Ben de sabahın 5 inde dikiliyorum Dötüm Kurtlumani hastalığı var bende de sanırım
Geç ve yorgun YATINCA
ben de aynısını yaşıyorum..
Bu şekilde yatıyorsa kalkmasın ben yatağa gelirim sjjsjsj
Gorsele baktigim da panik yatak disin da seyler vr
Haydaa 😂 korkutma beni ne var 😂
Cok iyi parmak basmak geerek
Konuya mi 😂😂
Ben de kadınsızlığa çok zor dayanıyorum, Bende de panik * . ak var demekki 🍑🙈😂
*Panik Amak
onun çaresi var
ilaca erken uyumaya falan gerek yok
Kalkamıyorum ki
Bende uyanıyorum ama kalkamıyorum 😂 demekki bizde panik yatak var 😂
Munkin desem yalan olur tabiki ruhasal yønden nasil olduguna bagli sabah uyaninca
Bunun sebebi yediğimiz hazır gıdalar inan başka hiç bişey değil...
O zaman ben de panik atağım😀
Y unutmusum😀
Haha 😂 evet sendede demekki panik yatak var 😂
Canım yatağim😀
Ve canım yastığımmm
Sfsdsda
❤️❤️🥰😂
Yoktur abla bu başka bir şey
Spatulayla kaldırma hizmetimiz var.
Bu bende de var muhtemelen 😔
Yok öyle bir rahatsızlığın başka bir şey olabilir
Yatağı suçlamamak lazım 😛
Ölüm uykusu gibi bişey bence bu :D
bence sende geceden kalma yorgunluk var
Olabilir bende de oluyor jsjsj
En azından uyuyabiliyorsunuz. Bu da bir şey
Bu hastalıktan bende 4. Evre var
Hava da serin mis.
Yok biz ona tembellik diyoruz...
Bende zor kalkiyorum
Alakası yk herkes zor kalkıyor yataktan 😄
Sende panik atak değil tembellik var 🤣
Pandikli yataktan olabilir 😂
Paniklik bir şey yok sende bence😀
Bunun panik atakla ilgisi yok ablacım
Eşim de her sabah bu şekilde uyanıyor
çaresiz değil ama
Olabilir 😅
@Bynarcos Ne olabilir sayın başbakan 😆
Panik yatak😅
@Bynarcos demekki 👍😂 doğru bir tespit çok iyi yere parmak bastın 😂
Sadece yataktan zor kalkmasan
Güneş gelse öyle bir kalkarsın ki