Yarın ilk defa kendi isteğimle bir psikolog ile görüşmem var, sizce bu ilk adımı atarak iyi mi yaptım?

Duygu değişimlerim çok fazla ve ağır oluyor açıkçası dengesizim bu da kendime zarar vermemi sağlıyor 😔🤷

Yarın ilk defa kendi isteğimle bir psikolog ile görüşmem var, sizce bu ilk adımı atarak iyi mi yaptım?
Cevapla