Randevu bile almadan gidiyorum. Çok güzel ilgileniyor cağnım doktorum 🥲

Randevu bile almadan gidiyorum. Çok güzel ilgileniyor cağnım doktorum 🥲

En son dişimi cerrah olmayan bir doktora çektirdim. Kendisi genel dişteydi biraz yalvardık biraz da rüşvet çekti işte. Cerraha kalsam beklerdim haftalarca
İki kez sanırım, birisinde 20'li yaşların başındaydım, bana verdiği nasihatı hâlâ unutmuyorum, kimseler görmüyordu beni lakin o beni gördü, en yakınlarım görmezken o gördü, anladı, benim de kendimi anlamamı istedi, yüreğime dokunan bir dost eli oldu kısacık bir lahzada, onu unutamıyorum, onu hatırlayınca yüreğim sıcacık oluyor, adam köylüydü, aslında hepimiz köylüyüz, özünden hiçbir şey kayvetmemiş, onu dışardan gören birisi ilkokul mezunu değil, hiç böyle hava cıva yapmıyor, tam Anadolu adamı, kimse doktor demez ona, onu unutabilmek mümkün mü, adam gibi adam o.
Yine yakın zaman evvel belki de 2 ya da 3 yıl evvel diş doktoruna gitmiştim, ah nasıl şefkatliydi, dişçi fobim vardı lakin sayesinde yendim, insana denk gelmek ne güzel şey, karnın tok mu, yemek yedin mi diye bana sordu, hangi doktor sorar, insan seviyor böyle ilgiyi, şefkati, ağzıma iğne yaparken bile özenliydi, ya ben bayılıyorum böyle insanlara, iyinin de iyisi onlar ve iyi ki varlar. Allah insanına getirsin hepimizi
Amiin
İstanbul'da mükemmel bir cildiyecim var çok tatlı başının belası gibi köşeden köşeden hocamm randevum yok ama gelsem olur mu diyorum kağıdını veriyor aşk doktorum cica bile hediye etmişti bana :D gideli bir hafta falan oldu
Doktorlar hep iyi oluyor ya hiç kötü bi doktora denk geldiğimi hatırlamıyorum ama hemşireler (pardon doktordan üstün olanlar diyecektim dkdkdjd) hep kötü bi agresif ya hiç sevmiyorum kendilerini
Cevap
9Cevap
hiç bir zaman gelmedim maalesef.. yıllardır burnumdan rahat nefes alamıyorum.. düzeltemediler..
Özele gittiğim için hepsi iyi gadası
Kişi bilinçli olursa sorun olmaz
Denk geldiklerimden hep memnunum özellikle aile hekimimden 🤌🏻
Kesinlikle 🤌🏻
Bu cumartesi gittiğim göz doktoru ve burun ameliyatımı yapan doktor. Yani 9 ay önce skdjdjdj
Fotoda ki şirin kız mı senin doktorun kanks? Rocker ya bu rockerların çok insani oluyorlar ponçik yürekli. Allah sağlık sıhhat versin de düşme hastahane yollarına inşallah.
şu an bel fıtığından dolayı gittiğim doktorum çok tatlı sabırlı ve anlayışla çok da tatlı konuşuyorr böyle doktorları çok seviyorum
Ağustos ayında gittiğim doktor bana o ilaçları iyi ki yazmış şu an kendimi daha iyi hissediyorum
Haziran ayında iyi bir varis doktoruna denk geldim.
Diş doktorum aşırı tatlı bir insan gerçekten onun gibisine rastlamadım.
Bana güleryüzlü ve işinde başarılı doktorlar denk geldi hep işini hakkıyla yapanlara selamlar
Hep denk geliyorum lan
Cuma günü. Çok da tatlı biriydi
Dış doktoru baya ilgiliydi 😂
Az daha sabredin arkadaşlarr
Benim mezun olmam içün xjdjdjkdkdjd
En son gittiğim ortopedi iyiydi
Bilmem hiç doktora gitmem
Bugün denk geldim.
Allah düşürmesin geçen sene
doktorluk işimiz daha olmadi
Geçen yıl
Hatırlamıyorum xd
Ne güzel
2 yıl önce 💅
Gelmedim
Geçen hafta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?