Ben bu ayda 3 zarf ağrı kesici ilaç içtim 2 ilaç aynı birisi farklı her ilacın içinde 10 tane tablet var
Aslında her seferinde artık içmeyeceğim diyorum ama olmuyor
Ben bu ayda 3 zarf ağrı kesici ilaç içtim 2 ilaç aynı birisi farklı her ilacın içinde 10 tane tablet var
Aslında her seferinde artık içmeyeceğim diyorum ama olmuyor
Bu yine aşırı doz ilaç kullanılmasın diye uydururmuş bir söz bence, aynısını büyüklerimiz çıplak ayakla gezersen kısır olursun derlerdi mesela bu da onun gibi bir şey. Gerçekten kısır olmak için ilaçlar ile; kısır yapan ilaç tüketmek lazım ki öyle bir şey var mı onu da bilmiyorum. Aşırı bilgim yok ama bence tamamen yalan. Ama fazla doz ilaç tüketimi cidden zararlı o doğru.
Konküzyon sebebiyle pek çok ağrı kesici içmek zorunda kaldım, çünkü çaresiydi buydu. Bununla atlatabiliyorsun. Tedavinin ilk aşaması kullanmasam daha kötü olacaktım. Diğer taraftan ağrı kesici kullanmam da böbreklere zarar verdiğinin farkındayım. Bazen istemesekte tedavi amaçlı zorunlu kullanabiliyoruz. Doktor söylemediyse kullanma kesinlikle.
agri kesiciler belli bir süre sonra bagimlilik yaparnelbette ilac kullanmak sagliga zararli bir sey bunun cocuk ile alakasindan ziyade size daha fazla zarari var kullanmayin özellikle dolorex tarzi ilaclarsa biprofenid vs bunlar midenizede zarar verir
Vallaha bilmiyorum ezaneden alıyorum bana ağır kesici verir misin diyorum oda veririyir
Ictiginiz ilaclar önemli böbrek curumesine kadar gidiyor bende saglikciyim ve ecz de calistigim icin diyorum yakin br arkadasimin annesinin migreni vardi ve sürekli kadin agri kesici iciyordu Şu an kadinin sol böbreği iflas etti sirf bu yüzden ve nakil olacak hafife almayin bence
🥺🥺yaaa peki bir ayda bu kadar ilaç kullanmam çok mu fazla
Evet fazla ama kullanma artik duzebli beslen bol su ic bol bol
Tamam
Doktorları dava ederim😂 niye beni çocuksuz bıraktın diye dayadin ilaçları derim
🤣🤣🤣
Cevap
17Cevap
Boyle bir şeyin olacağını pek sanmıyorum
olunur neden olmasın ama Sonuçta risk
saglik sorunlarim nedeniyle kullandigim ilaclari gectim, regl donemi kullandigim agri kesiciler yuzunden bile bu ihtimal olabilir acikcasi. umarim dogru degildir, bilincsiz kullanmamak onemli
Evet
Doğru değil, hele ki ağrı kesici yüzünden hamile kalmamak tamamen yanlış bilgi.
Yaa gerçekten mi 🥺🥺
Sürekli çok ağır kesici kullanırsan çocuk sahibi olmasın diyrilar
Bir kaç yıl önce bir doktora gittim o dedi
Bende bilmiyorum ki hiç dinlemdim onu hep kullanırım ama bu ara çok fazla kullandım böyle bir şey doğuru mu merak etim
Evet bir ara görünceğim bunu soracağim
Ağrın varsa, doktor iç dediyse içersin, yapacak pek bir şey yok.
Belki etkisi olabilir ama her ilaç ne denli etki ediyordur bizler için belirsiz.
Bunu kim söyledi sana.. Böyle saçma bir şey mi var.. Ağrı kesicinin ne zaman böyle bir etkisi olmuş ki..
İlaç kullanmıyorum ben. Özellikle ağrı kesicilere tamamen karşıyım.
Kaç yıl hergün avuç avuç ilaç yuttum o zaman ben nakavt😂
Tam olarak bir şey diyemem ama kimyasal sonuçta her şeyimizi etki ediyor
neden bu kadar çok ilaç içiyorsun çocuğu bırak böbreklerinden sorun yaşayabilirsin
Çok saçma bir yargı. Hangi ilaç, ilacın yan etkisi ne, ne için kullanıyorsun? Bunlara bakmak lazım.
Merhaba,
Yalan öyle bir şey yok! 😅
Ben sağlıkçıyım! 😅
Ben bunun doğru olduğunu düşünmüyorum kanka. Ömür boyu ilaç kullananlar var. Bilinçsiz ilaç kullanmamak gerek.
Her şeye inanma kim dedi ki bunu
Doktor
İlaçla ilgisi yoktur..
Olabilir valla dikkat etmek lazım
Alakası yok çocukla. Ama çok ilaç içmek sağlıksız
Evet öyle bir mevzu var
Öyle bişey olduğunu ilk defa duyuyorum nxjsjsnd
Hangi prof söylüyor bunu
ilaç normalde iyi değil ki
Sonuçta risk
Yalan
İlaçdan ziyade yan etkilerine bakmak lazım
Kullanma fazla
Tamam 😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?