Bi film çekilip randevu kovalayacaksın denilip gönderildim...
Endodonti ye yönlendirdi. Yıllar önce gittiğim gibi kanal tedavimi olmuştum
Bi film çekilip randevu kovalayacaksın denilip gönderildim...
Endodonti ye yönlendirdi. Yıllar önce gittiğim gibi kanal tedavimi olmuştum
Ben hiç devlet Hastanesi'ne gitmedim bilmiyorum direkt özele gittiğimde doktorunu aradım ne zaman müsaitsin yarın gel dedi mesela hemen işimi halletti ellerine sağlık hiç sevmiyorum o hastaneler çok kalabalık herkes sıra bekliyor yani 1990'lara dönüyoruz abi ekmek kuyruğu yağ kuyruğu şeker kuyruğu gibi
Özel çok para...
Olabilir ama şu hayatta parasız da hiçbir şey yok ki şimdi sen 10 TL veriyorsun bir tane ekmek alıyorsun örnek veriyorum 100.000 liraya veriyorsun iPhone 15 pro Max veriyorlar yani ne kadar çok para verirsen o kadar iyi hizmet alıyorsun ve pahalı olan bir şeyler de çok iyi gerçekten öyle mesela 5000 TL'lik ayakkabımı 500 liralık ayakkabı mı ikisi aynı değil eşit değil eşit kalitede değil tabii ki 5.000 liralık ayakkabı benim ayaklarımla değerli mi Bir de zaten şöyle bir algı da var ucuz olsun da ne olursa olsun abi pahalı olsun da iyi olsun kaliteli olsun da gerisi hiç önemli değil bazı insanların algısı öyle bazı insanların algısı benim gibi
Normal bir hastaneye gittiğin de eğer ki işlem onlar da yok ise sana kayıt açarlar kayıt açıldığı zaman endotonti den randevu aldığın zaman onlar yapacaktır
Cevap
2Cevap
Türkiye'de ömür boyu devam eder o tedavi. Sen ölürsün dişçi cesedinin dişlerini yapmaya devam eder
Univeriste hastanesi mi
Evet
Ordan çıkmak zor ya
Yaşayarak çıkmayı kasdetmiyorsundur umarım 😀
Tabiki öbür türlü direkt kadavra çıkış yok 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?