Erkek arkadaşıma 4 gün önce gırtlak kanseri dendi hatta ilerlemiş pazartesi alınacak iyi huylu mu kötü huylu mu öyle bakılacak ve ben bunun hakkında hiç bilgim yok bileniniz var mı bu geciyor mu ya da ne bileyim kötü bişey olmaz demi canım çok yanıyor çünkü
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Parçadan sonra belli olur ama çok zor bir hastalık evresi önemli Allah yardımcınız olsun 😞
Teşekkür ederim amin inşallah dua edin lütfen ya
Ben onkolojide bir süre çalıştım.
Evet peki bilgin var mı yani benim pek bilgim yok kanser türünün en kötüsü olmasada ilerlemiş demiş doktor
ilk semptomlari kisilan ve bir turlu geri gelmek bilmeyen ses, gecmeyen bogaz agrisi (zaten gecmek bilmeyen seylerden killanmak gerekir), bogazda ele gelen bir parca bulunmasidir.
Umarım sigara içmiyordur. Beni yanlış anlamazsan eğer bunun şakası yalanı olmaz ama başıma geldi diye diyorum genede belgelerini vs gör olur mu
Ses kisilmesi değilde benimle konuşurken bazen tikaniyordu boğazı ağrıyordu ama sesi uzun süre gittiğini hatırlamıyorum ama kısıliyordu ve evet sigara iciyordu hatta bu ilk gittiginde boğaz enfeksiyonu var denmişti sonra işte bi turlu gecmeyince buda tekrar doktora gitti yara var denmis ilaçta vermiş bir süre o ilaçları kullanmış geri gidince tabi biz bir kriz yaşadık ve ayrilmistik 1 hafta sonra bana söyledi gırtlak kanseri var denmis taze kan veriyorlarmış pazartesi alicaklarmis ona gorede iyi huylu mu kötü huylumu ogreniceklermis
Kuzum özür dilerim bu durumda yaptığım yanlışsa affola ama sen bence bir emin ol olur mu. Ben hislerimde yanilmam başıma geldi ondan
Başına ne geldi tam olarak bölgelerini nasıl istemeliyim sence gostersede anlamamki bide bu tür şeyin şakasını yapmacak bilinçte bir insan bakalım pazartesiye bekliyorum
Canım tabikide özür dileme ne gerek yok ben bile çünkü bazen bazı şeyler öyle üst üste geldiki çünkü bide ayrılık yaşadık mesela kopmustuk sonra böyleyim dedi sonrada işte ne bileyim hep zaten şey diyordu kimseye ümit vermek istemem kötü çıkarsa senide kendimden soguturum diyordu ama sağlığın ciddi bir şey oldugununda bilincindeydi yani ne bileyim
Ben bunu yaşadım bacım. Ayrıldığımız da bana böyle bir yalan atmıştı üzüldüm yanında olayım dedim barıştım meğer hepsi yalanmış kandırmış barışmak için. Duygularımla oynadı. Kaç gece uyuyamamistim. Çok üzülmüştüm. Beni biliyordu merhametliydim oda bunu bana kullandı aynısını yaşama. Bana belgelerini at doktor bir belge vermiştir bir arkadaskm doktor de yardımcı olacak de veya şey diyebilirsin banada sonuçları at ben hemşireyim zaten bakarım ama buna emin olalım. Yani belki cidden öyledir çocuğun günahına girmiyorum korkarak diyorum ama ben yaşadım bunu sana yazık diye diyorum
Eğer cidden böyleyse ben burdayım maddi manevi hep yazabilirsin ben uzulmeni istemem
Yani adına gerçekten üzüldüm sağlıkla yalan olmaz yaa ama inş isterim birde bizim ilişki daha yeni baslardayiz 1 ayi geçti hemen hemen tanistigimda da bununla hastayım boğaz enfeksiyonu var demişti sonra işte dediğim gibi aradan 1 hafta gibi bir şey oldu enfeksiyon yokmuş dedi yaraymis ilaç verdi geçmesi için felan dedi gecmezsem gidicem dedi sonra 1 haftayı geçti ayrılmıştım benimle barışma seyinede girmedi hiç dün bir şekilde bana laf soyelyince konuşmak zorunda kaldım baya kopmustuk konuşunca işte böyle bir durum var dedi kaçıncı evrede diyince evreyi hatırlamıyorum dedi ilerlemiş doktor dedi sonra iyi huylu kötü huylu olduğunu parçayı alınca öğrenecekler dedi ama ben kötü huylu olduğunu düşünüyorum dedi patliyormus dedi bende patlamaz nasıl patlasın felan demiştim ama hep konuşunca felan tıkanır ya insan gıcık tutar ya öyle oluyordu
Teşekkür ederim ben belgeleri felan ya da ne bileyim pazartesi anlattıklarına bakarak sana danışırim inş
Ben sana istek atsam olur mu hemşire tanidigimda yok ben sana direk sorarım belgeleri isterim sana atarım direk
Canım şüphelendiğini belli etme de doğru çıkarsa mahcup olmayalım belli etme ama istek at ne sorun olursa olsun sor
Tamma canım teşekkür ederim tabikide belli etmem çünkü gerçekten sağlığı kullanacak birine benzemiyor tabi hoş şimdiki erkelerin hiçbir dediğine inanilmiyorda
Evet kuzum hayırlı olanı göstersin rabbim
Amin inşallah canım buna ihtiyacım var gerçekten oda iyileşsin istiyorum
Ben sana mesaj atamıyorum da puanım yetmediği için dün ben ona ulaşamadım bugünde ulastigimda hastanedeydim dedi ateşi yükselmiş 49 felan o kadar yükselmiş öyle dedi kendisinden uzak durmami söyledi hayatıma bakmamı bilmiyorum 100 80 zaten kendisini bırakmak zorunda kalacakmisim bilmiyorum iyi olmazmi yani ateş yukselmesi felan kötü mü hastanedeymis dün akşamdan beri ve hala hastanedeydi
Canımm merhaba. Hastalığın enfeksiyonundandir ateşi. Korkma hastalık ateş yapabilir. Onun psikolojisi şu an pek iyi sayılmaz yaşadığı şeylerden dolayi üzülme oyuzden
Yani ümidini yüksek tutmasi gerekmez mi böyle ben hazırım felan demesi mi gerekirki
Ne yapacağımı nasıl davranacağını da bilmiyorum
Yanında olmam onu üzer mi daha çok
Canım çok üzerine gitme eğer evini vs biliyorsan destek olmak için yanına gidebilirsin ama eğer benden uzak dur diyorsa bence biraz onu rahat bırak zor bir süreç çünkü çok zor onun için
Biylede ne bileyim onu yalnız bırakmış oluyorum gibi hissediyorum
Ozaman görüşmeye git evini vs biliyorsan yanına falan gitsene
Gidemiyorum uzakta işte keşke gidebilsem
Evreleri var. 4. Evrede bir akrabam. Çok zor bir şey. Ne durumda olduğuna bağlı
Evreyi hatırlamıyorum diyor peki akraban nasıl yani iyilesiliyor mu
Her hafta ilaç alıyor. Ağrı kesici ilaçlar kullanıyor. Sürekli ped çekiliyor. Bazen ilerliyor bazen duruyor
Allah yardımcınız olsun ins tez vakitte iyileşir
Amin inşallah. Ruh gibi oldu dağ gibi adam. Amin
Kanser öyle yaaa ama inş iyileşir kaç yıl önceydi bir tane gırtlak kanseri olan teyze tanımıştım hastanedeydi o mesela iyileşip taburcu olmuştu ve yaşı baya vardı o bile iyilestiyse diyorum buda iyilesir
İnşallah
Allah şifa versin inşallah.
Amin inşallah
Daha kanser oldugu belli degil ki
Doktor öyle dmeis sadece iyi huylu mu kötü huylumu onu ogreneceklermis
Tm iyidir insallah
Sonuç ne oldu çok merak ettim