Yanık izi iyilesme surecindeyken kırışıklık olursa kalıcı mı olur?

  • Benim elime bir ay once kaynar çay döküldü ve bir kaç gün sonra da soydular onu iki ci derece yani aslında kırmızı ligi şu an geçmiş durumda ama hala asiri belli ve yanık kremleri kullandıktan sonra kiristi o kısım contractubex bile kullanıyorum pahalı bir kremdi sizce geçer mi kırışıklık
Yanık izi iyilesme surecindeyken kırışıklık olursa kalıcı mı olur?
Cevapla