Yara bandı çok sıkmış sanırsam sabah uyandığımda parmağım acıyordu çıkardım bi baktım parmağım bembeyaz olmus yanıyor bide sanki ateşle yakmışım gibi dokunamıyorum oraya çok acıyor bişey olur mu sizce geçer mi
Yara bandı parmağımı sıkmış kangren gibi aynı bişey olur mu?
Bunun böyle olmasının sebebi yara bandı parmağındayken elini yıkaman kanks. Ya da yara bandını takmadan önce yıkamıştın ve nemliydi. Fazlaca havasız kalınca su damlacıklarından beslenmiş bu yüzden büzüşük. Sorun edecek problem edecek bir durum yok.