Endoskopi sonucumu yorumlar mısınız? aranızda sağlıkçı olann varmııı?

Krikofarenks doğaldı. Tüm özofagus lümen ve mukozası normal izlendi. Alt özofagus sfinkteri normal olarak değerlendirildi. MİDE: Mide içinde normal mide sekresyon sıvısı izlendi. Kardiya, fundus, korpus, insisura angularis, antrum mukozası normaldi. Antrumdan tarama amaçlı biyopsi alındı. Pilor ve pilor kanalı normaldi. DUODENUM: Bulbus normaldi. Duodenum II kısmı normaldi. Papilla görüldü, normaldi. Biyopsi: 1 Antrum TANI: 1) NORMAL ÜST ENDOSKOPİ

Endoskopi sonucumu yorumlar mısınız? aranızda sağlıkçı olann varmııı?
Cevapla