zayıflamak istyorum 60 kiloyum boyum 160 iyce kendimden soğumaya başladım neden böyle oluyor :(

zayıflamak istyorum 60 kiloyum boyum 160 iyce kendimden soğumaya başladım neden böyle oluyor :(

Evet, iyi sarkmış. Çatlaklarda oluşmaya başlamış yavaş yavaş..
Gidişat iyi değil.
Bitmişsin sen, tükenmişsin.
Bu saatten sonra senden olmaz.
Ama iyi yanı var, dogyy pozisyonunda sallanıyor ya çok hoşuma gidiyor.
Gluten veya laktoz intoleransın var
peki nasl ogrencem var mı yokmu sabah yok aksam 3 aylik hamile gbi sisiyor
Ekmek ve buğday içeren şeyler yeme bir gün test et
Yediğin yemeklerden kaynaklı olabilir mesela glutene hassasiyeti olanların akşama doğru karınların şiştiğini duymuştum belki bu da onun gibi bir şeydir
Cevap
29Cevap
Bu kadar mı fark eder soldaki resimler ile sağdakiler aynı kişi mi? Çok garip
sabah ve aksam iste
Çok farklı ama ya nasıl oluyor böyle
bilsem sormmam zaten sabah bisi yok aksam 3 aylik hamile gbi
şu an nasıl göbeğin
sisti
şu an mı ama daha erken gündüz yani
oglen ama
Yediğin içtiğin bişiler dokunuyor olabilir
abdominoplasti operasyonuyla bu dertten kurtarabilirm
o nasil bisey
sonra tekrar olmicakmi
gebelik falan yasicaz illaki sarkmazmu
Şu an zaten spor ve diyet yapablsem boyle yaglanma olmazdu gbime geliyor irada yok
:( uzuldum Şu an
yurumek bile zor geliyor kendimi toparlamam lazimsin bana guc vee destek verdin
Bilmiyorum neden ama çok hoşuma gitti bu göbek 😂🙈
biraz buyuk
Yok bilmiyorum normalde nasıl karşılarım bilmiyorum ama cidden bu çok hoş geldi
Rica etsem mesaj atarmısın
Sebebini bilmiyorum da 60 kilo da bu kadar göbek oluyor mu yav?:)
oluyor yav
varki gosteriyorz gobek :D
Aslında zayıf gibi fiziğin ama göbeğin yağlı sanırım ayrıca çok itici durmuyor aksine tatlı geldi ilk kez bir göbekten iğrenmedim
yaa cok tesekkur ederim
Rica ederimm sadece göbek bölgen mi sıkıntılı
Şiş misin şu an
benimde öyle bir türlü gitmiyor o kadar spor yapıyorum
Gündüz bir şey yiyormusun yani diğer insanların ortalamasından fazla olarak
Tam sarılmalık göbek bana çok çekici geldi
hayir hemen hemen ayni yiyorum
Bence şu an fiziğin güzel ama illahada kilo vercem diyosan göbeğin büyüdüğü zaman spor yap tanıdıklarıma da benzer bi olay oldu böyle geçti fakat 1 ila 2 ay sürebilir
Bu akşamın da fotoğrafını atsana
Doktor bi arkadaşım var tam böyle şeyler üzerine çok bilgisi var
atmiyim sen bu attiklarimi goster
tamam
Sadece bu kadar fotoğrafla yapamayabilir ama yinede bi soriyım
olur sor bir
tamam onu bugün ya da yarın ararım
Merak etme o çözer
İntolerans olabilirmi diyo
Alttaki yorumlarda bilmiyorum demişsin
Daha iyi anlamak için bir fotoğraf daha göndermeni istiyo
Şey diyo bu aralar bir kaç kişi de ona aynı şeyi yaşadığı söylemiş ciddi bir şey yok sadece göbeğin şiştiğinde spor yap diyo yani tek zorluğu akşam kaçta şişiyosa o zaman 1-2 saat spor yapman böyle ortalama 2-3 ayda geçermiş vücudun şekli ortalamaysa istisna bir durum yoksa
Fotoğraf gerktirmedi fotolar yetti
Bu arada oda göbeğinin ideal olduğunu söyledi ama illahaki kilo verecekse dediklerimi yapsın dedi
cok tesekkur ederimmm
Eğer işe yararsa yaz bana merak ediyom
dm atamasim
Niye
kapatmjssin dm yi
Nerden açıyom
ayarlardan
Sağol
Şimdi oldumu
Sabahları en hafif olduğumuz saatler çünkü. Sadece göbek var senin ve öyle abartı da değil Küçük bir çalışmayla gider takılma
Bu neya legenden taşan hamur gibi
:D ne bicim bi yorum bu
:D uzuldum
:)
Kilo vermeye çalışabilirsin. 😊
nasl en hizli sekilde verebilirm
Bir doktora başvurarak bu konuda fikir alabilirsin. Eminim işe yarayacaktır.
Ne yiyon sen aksama kadar
cok bisey yemyorum aslnda
Bu kadar fark etmesi normal degil
Ciddi diyorum çok tatlı duruyor
sabah aksam cok fark ediyor ama
Farkeder çok normal gerçek olan sabahki halidir akşam yediklerin sabaha kadar sindirilir bir kısmını kasların çeker vs. Sabahki halin önemli olan.
ozaman cok gobegim yok :)
Yandan bakınca düz görüyorsan göbek yoktur bu kadar basit illa karın kasin mi olacak saniyorsun saçma sapan güzellik algilarina kanmayın.
Çok yaglı yeme
Kilo boy iyi hiç bozma
Gün içinde sağlam yiyorsun demek ki
Çok yiyorsun demektir
Hayır duruş pozisyonun ile alakalı bir şey bu.
Bune la spora başla acil koş hemen
Kafana takma fiziğin güzel
Göbişş 😍😊
guzel durmuyorki
yani var biraz simdi yurumyee gidiyorum :)
Tuhaf ama göbeğin güzelmiş
Tam sarılmalık...
yaaa tsk
Bağırsak şişkinliği mi acaba bu nasıl fark böyle
Sevgilimde olsa opecegim hic te dert etmeyecegim bir gobek
Masaj + doğal kürler ve egzersiz yeterlı olur
var herkrs de az cok gobek yaglardan oluyor
60 dan fazla duruyor
Baya varmış
gazdır o gaz
O bende de var
Kaç yaşındasın m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?