Şekerim 92 çıktı ve parmaktan ölçen şeker ölçüm cihazları güvenli mi?

Arkadaşlar 4-5 gün önce ölçtürdüm doktora aç karınla 107 çıktı bu gün sabah aç karınla gittim 92 çıktı ama parmakla şeker ölçüm cihazıyla ölçtü sizce bu ne kadar güvenilir bir alett?
Şekerim 92 çıktı ve parmaktan ölçen şeker ölçüm cihazları güvenli mi?
Cevapla