Lens kullanıyorum
Gözlük kullanıyorum
Göz ameliyatı oldum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Lens kullanıyorum.
Harika bir şey ama astigmatımı artırdı. ://
Korneamda sıkıntı yok ama. Astigmat numaram arttı. Eskisine göre daha bulanık görüyorum.
lens
Harbiden oyle bak. 10 seneye yakin gozluk kullandim 18e basar basmaz lense gectim, cidden nimet resmen. Gozune uygun lensi bulmak biraz ugrastirici ama olsun sonuc mukemmel🤣
neden kabul etmiyor?
tmmda ne gibi kabullenme me durumu var? Mesela goz kurlugumu veya gorme kaybi, gozde hasar vs? Ben dikkat ederim uyumamaya
off deme la
Cevap
1Cevap
Gözlük kullanıyorum güya :D kimse bilmez jdnsjsmsk
Astigmat da çok takmıyorum 😅
Abov hiç göremiyodun o zaman benim bir buçuk falan olması lazım o gözüme kör diyorum jdndjsnd
Vallahi öyle diyorum 😂
Ama yine de iyi ilerlediin :D
Gözlük kullanıyorum. Azıcık cesaretim olsa lazer istiyorum ama yok
İlkokuldan itibaren gözlük kullandım. Sonra 17 sene lens. 4 sene önce göz ameliyatı olup mercek değiştirdim, inanilmaz rahatım. Gözün uygunsa lazer daha pratik, hiç düşünmeden ol derim.
Gözlük kullanıyorum ama rahat değilim onunla da
Lazer tedavisi görmüştüm. Uzun yıllar iyi geldi lakin şeker rahatsızlığı etkiledi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar