Bence cok iyisin ben begeniyorum. 1.65 boya 45 kg gayet iyi ve ideal. Eski sevgilim 1.64 ve 44 kiloydu. Zayif kadinlar daha güzel daha tatli ve daha zarif. Bana göre ideal boy ve ideal kilon.
Ben begeniyorum hata arkadasimin kuzenide 1.65 ve 45 kg ve onunda burnu ön planda ama ben yinede fizigini güzel buluyorum. Cogu erkek evet buyuk kalca kalin bacak falan seviyor ama ben ince bacak, kücük veya düz kalca seviyorum bana göre zayif fizik güzel. Ben seni fizigini begenirdim cünkü o tarz vücut seviyorum.
Hata eski sevgilim begendigim fizigi görmen icin. 24 yasinda 1.64 44 kg. Evet Cogu erkek balik etli sever ben ise böyle zayif ve benim gibi zayif güzel bulup begenen cok erkek var
Öhh cok yau oda. Balik etli fizigi hic begenmiyorum gözüme 0 cekici geliyor. Ama tabi sen kendini begenmiyorsan yapacak birsey yok. Bence gayet güzelsindir.
Dünyada hic bir kusursuz insan yoktur. Ayrica seni sevende böyle sevsin. Burnundan okadar sikayetci isende estetik ameliyati var ama ona bile gerek yok. Sahsen benim sevgilimin burnu büyük olsa ben sorun yapmazdim bi insani oldugu gibi sevmeyi ögrenmeli insanlar insanlari degistirmeye kalkmasin kimse. Burnun büyük eee ne var bunda? Gözlerin gülüsün kalbinin güzeli karakterin bunlari örtmeye yetmezmi? Ayrica ila görünüs diyorsaniz ee fizigin ve kilon bana göre cok iyi cok iyi bir zayifligin var burundaki sana göre olan kusuru görmezdim bile zaten bana göre kusur bile degil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim kilom normal.
Son bir senede ömrümden paso kilo gitti 12 kilo verdim , 43'üm..
Boy ve kg kac
Pardon boy yani kg 43 demisin zayen
evet memnunum
Boy ve kg kac
164 53
Biraz fazlaymis gibi geldi 44-45 kg acayip yakisirdi sanki
bu boya çok zayıf olur o 6 aydır spor yapıyorum
Benim eski sevgilim 1.64 boya 44 kiloydu
Var göbek de hanımlar kızlar böyle daha iyisin diyorlar
50 kiloyum ve gayet memnunum
Boy kac acaba
168
1.68 boya göre 48-52 kg ideal buluyorum sen 50 kg ile gayet iyisin. Zayifligin ve kilon ideal
55 kiloyum. Yaşıma ve boyuma göre uygunum diyorum.
1.68 cm.
Maalesef zayıf😔
Sen 1.65 ve 45 kg degilmiydin?
Evet 😐
Bence cok iyisin ben begeniyorum. 1.65 boya 45 kg gayet iyi ve ideal. Eski sevgilim 1.64 ve 44 kiloydu. Zayif kadinlar daha güzel daha tatli ve daha zarif. Bana göre ideal boy ve ideal kilon.
Sacmalama kemiklerim cıkti hep. Cok kötu. Yuzum cok zayif oldugu icin burnum on plana cikti. Cok kotu gorunuyor😭
Ben begeniyorum hata arkadasimin kuzenide 1.65 ve 45 kg ve onunda burnu ön planda ama ben yinede fizigini güzel buluyorum. Cogu erkek evet buyuk kalca kalin bacak falan seviyor ama ben ince bacak, kücük veya düz kalca seviyorum bana göre zayif fizik güzel. Ben seni fizigini begenirdim cünkü o tarz vücut seviyorum.
https://ibb.co/c2wqNPZ
Hata eski sevgilim begendigim fizigi görmen icin. 24 yasinda 1.64 44 kg. Evet Cogu erkek balik etli sever ben ise böyle zayif ve benim gibi zayif güzel bulup begenen cok erkek var
Ben 58 kilo olmak isterdim
Öhh cok yau oda. Balik etli fizigi hic begenmiyorum gözüme 0 cekici geliyor. Ama tabi sen kendini begenmiyorsan yapacak birsey yok. Bence gayet güzelsindir.
Yuzum zayif oldugu icin burnum çok kotu görünüyor. Burun büyük de😐
Dünyada hic bir kusursuz insan yoktur. Ayrica seni sevende böyle sevsin. Burnundan okadar sikayetci isende estetik ameliyati var ama ona bile gerek yok. Sahsen benim sevgilimin burnu büyük olsa ben sorun yapmazdim bi insani oldugu gibi sevmeyi ögrenmeli insanlar insanlari degistirmeye kalkmasin kimse. Burnun büyük eee ne var bunda? Gözlerin gülüsün kalbinin güzeli karakterin bunlari örtmeye yetmezmi? Ayrica ila görünüs diyorsaniz ee fizigin ve kilon bana göre cok iyi cok iyi bir zayifligin var burundaki sana göre olan kusuru görmezdim bile zaten bana göre kusur bile degil
Param yok estetik icin
Okadar mi takiyorsun burnuna? Foto atma imkanin var mı kendini böyle üzmesenmiii önemsiz seyleri bukadar kafaya takip
Önden sorun yok. Yan profilde kotu görünüyor
Foto atsana bi merak etdim. Kancalimi? Yoksa uzunlugundan dolayimi
Kancalı degil. Buyuk uzun işte
Boşuna kafana takip kendini üzüyorsun 😒 kendi kendini üzme bukadar boş yere
bilmem,53 kiloyum
Boy kac?
163, gayet ideal ben seviyorum
Anladim önemli olan zaten sizin mutlu ve olup begenmeniz
doğrudur
65 kg pp daha 10 günlük
Fitim
Boy ve kg kac peki
Zayifim
Boy ve kg kac?
Normalim ama şekerim biraz yüksek..
Sekere dikat et kral Allah korusun seker hastasi olursan önünü alamasin
58 memnunum
Normalim
Şu aralar balık etli
58 idim en son