Neredeyse bir ay olacak ama geçmedi acı ve ağrı yok lastik gibi mercimek büyüklüğünde ucu top gibi yumuşak ve sürekli dilimin ucu o bölgeye gidiyor ilk defa böyle bir şey çıkıyor normalde aft falan çıkardı ama o acılı olur ve dilimin altında o bölgede daha önce hiçbir şey çıkmamıştı böyle bir durum yaşayan var mı?
Dilimin altı ağız tabanında tükürük bezi üstünde geçmeyen ağrısız kitle?
İnşallah teşekkür ederim ben kaç gündür Google’dan bakıyorum kanser falan çıkıyor korkuyorum açıkçası kötüyüde çağırmak istemiyorum ama inşallah bir şey yoktur 😔
Geç kalmada geçmiş olsun benimde şu an kanal tedavisi oldum aylar sonra yüzüm şişti korkuyom günlerdir pazartesi gidicem gidene kadar gogleden bir sürü hastalık seçtim kendime akkakwk çok kötü bi durum
Tedaviden dolayı şişmiş olabilir sizinki ben googladan baktım kanser hpv falan diyor en korktuğum şey Allah korusun geçmiyorda yani geçse bu kadar takmam
Bendede geçmiyor ben bide korkudan 9 aydır tedaviyi tam tamamlamadı spwkspwl gogle bir sürü hastalık gösteriyor aslında inanmamak lazım doktora gidene kadar takmamaya çalış becerebilirsen emin ol çok ciddi bir şey değildir gibime geliyor ama ihmal etme
Bence aksatma tedavini enfeksiyon kapmış olabilirsin o yüzdendir belki şişlik Googledan her şey kanser çıkıyor zaten ama ben hastalık hastası bir insan olduğum için kendimde arıyorum sürekli
Anneminde göğüs kafesi ağrıyordu aylardır gitti o kadar tahlil röntgen falan birşeylere baktırdı bir şey çıkmadı ağrısı hala devam ediyor anlamadım valla herkeste bir hastalık var bu ara cevremde kötüye yorma kanser olsa Allah korusun bir sürü belirtisi çıkardı tek o olmaz
Geçmiş olsun çok tek bir doktora gitmeyin derim ama. Artık herkes kanser oluyor grip gibi kansere yakalanıyor insanlar kalp krizi geçiriyor ve gidiyorlar geçenlerde bir arkadaşım gripti geçmiyordu çok uzun sürdü doktora gitti ve kanser olduğunu öğrendi tedaviye başlayacak çevremde de böyle örnekler oldukça hastalık hastası olmaya başladım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence hemen bir doktora görün. Hem için rahat eder hem de ne olduğunu öğrenirsin
Evet randevuyu zor buldum ayın 6sına verdiler içim içimi yiyor korkudan
Korkma inşallah kötü bişi değildir. İnternetten baktım da bişi çıkmadı 5 gün daha sabretmeye çalış. Allah şifa versin
İnşallah teşekkür ederim ben kaç gündür Google’dan bakıyorum kanser falan çıkıyor korkuyorum açıkçası kötüyüde çağırmak istemiyorum ama inşallah bir şey yoktur 😔
Yok ya Google her şeyi abartır zaten kendini korkutma. Kendi kendine geçebilen bir yara da olabilir
Teşekkürler inşallah öyledir 🙏🏻
Bacım bu kadar abazanın içinde böyle bir fotoğraf atığın için cesaretine hayran kaldım 😅
Ağzımın içi ne alaka ki?
Çok masumsun umarım üzülmezsin koltuk altına tahrik olan adamlar var
Yuh aq ya 😂
gecmıs olsun canım oncelıkle agzına karanfıl al ve onu beklet ve ıcme suyunada att cok ıyı gelır kısa surede ıyılesırde
Bir dişciye git önce omu bakıyor bilemedim ama dahiliye git en iyisi
Ben hastalıktan çok korkarım ufak bir şey bile çıksa git belki altında büyük bir sebep yatıyor
Korkuyorum ilk defa böyle garip bir şey çıkıyor kbbye randevu aldım ayın 6sına verdiler
Geç kalmada geçmiş olsun benimde şu an kanal tedavisi oldum aylar sonra yüzüm şişti korkuyom günlerdir pazartesi gidicem gidene kadar gogleden bir sürü hastalık seçtim kendime akkakwk çok kötü bi durum
Tedaviden dolayı şişmiş olabilir sizinki ben googladan baktım kanser hpv falan diyor en korktuğum şey Allah korusun geçmiyorda yani geçse bu kadar takmam
Bendede geçmiyor ben bide korkudan 9 aydır tedaviyi tam tamamlamadı spwkspwl gogle bir sürü hastalık gösteriyor aslında inanmamak lazım doktora gidene kadar takmamaya çalış becerebilirsen emin ol çok ciddi bir şey değildir gibime geliyor ama ihmal etme
Bence aksatma tedavini enfeksiyon kapmış olabilirsin o yüzdendir belki şişlik
Googledan her şey kanser çıkıyor zaten ama ben hastalık hastası bir insan olduğum için kendimde arıyorum sürekli
Anneminde göğüs kafesi ağrıyordu aylardır gitti o kadar tahlil röntgen falan birşeylere baktırdı bir şey çıkmadı ağrısı hala devam ediyor anlamadım valla herkeste bir hastalık var bu ara cevremde kötüye yorma kanser olsa Allah korusun bir sürü belirtisi çıkardı tek o olmaz
Geçmiş olsun çok tek bir doktora gitmeyin derim ama. Artık herkes kanser oluyor grip gibi kansere yakalanıyor insanlar kalp krizi geçiriyor ve gidiyorlar geçenlerde bir arkadaşım gripti geçmiyordu çok uzun sürdü doktora gitti ve kanser olduğunu öğrendi tedaviye başlayacak çevremde de böyle örnekler oldukça hastalık hastası olmaya başladım
Covid aşısından sonra herkes hasta oldu çevremde iyki aşı olmadım geçmiş olsun tekrar takma kafana
Evet bende aşılardan olduğunu düşünüyorum ondan sonra çoğaldı zaten ben bir doz vurulmuştum keşke onuda olmasaydım
Teşekkürler sanada geçmiş olsun iyi geceler
Gırtlağına soksaydın djsj
Geçmiş olsun sonuç ne çıktı
Teşekkürler tükürük bezi kistiymiş sonra kendiliğinden geçti zaten ama baya büyümüştü
Nasıl anlaşıldı biopsi mi yapıldı yoksa ultrason ile mi bakıldı? Bide ne kadar sürede geçti
?
Doktor eliyle bastırdı patlattı onu sonra geçti
Ne kadar zamandan beri vardı ve giderek büyüdü mu
Yaklaşık 2 aydır vardı ve giderek büyüyordu
Fasulye boyutuna gelmişti en son sonra kendiliğinden biraz indi sonra onu doktor patlattı
Tamamdır geçmiş olsun
Acaba öğrendinmi neden olduğunu?