
Mesela burada hemoglobinin, glikozun negatif olmasi gerekiyor bende de negatif ancak gene de anormal bir sonuc olarak gosteriyor bunun nedeni nedir?

Mesela burada hemoglobinin, glikozun negatif olmasi gerekiyor bende de negatif ancak gene de anormal bir sonuc olarak gosteriyor bunun nedeni nedir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İdrar tahlili gibi görünüyor ve bu değerlerin negatif olması gerekiyor zaten. Bir sıkıntı görünmüyor.
Kırmızı olarak işaretlemiş ya onlar normal dışı sonuclar değil yani
Yok yok değil. Sadece üzerine basıp detay açıldığı için öyle görünüyo
Tamamdir çok tesekkur ederimm içim rahatladi. Haziranda doktora gitmeyede gerektirecek bir deger yok yani
Yok gibi görünüyor ama yine de danışın doktora
glukoz bulunamadi olarak. idrarinda glukoz olmamasi iyi bisi
Ama neden bunu anormal gösteriyor ki
Yaklaşık bunun gibi 4,5 değeri daha anormal gösteriyor
ne anormali? anormal gostermiyor
Kırmızı gosteriyor, anormal sonuçlari göster diyincede bunlar çıkıyor
glukoza iyi bak. normal o kirmizi filan degil... kirmizi yananlar anormaldir ama degerleri goremedigim icin bir sey diyemem onlara
Üstüne basınca kırmızılığı gidiyor o yüzden. Hemoglobine bak mesela o da normali negatif benimde negatif ama anormal gosteriyor bunu
negatif yazisina takilma ayrica ustune basinca kirmizilii gitmez... kirmiziysa basligi zaten kirmizidir. glukozdan yana sikintin yok ama bu kirmizilara bakinca sanirim kaninda enfeksiyon olmasi ihtimallerden biri
Eger bunlardan anliyorsan sana bir kaç degeri daha atabilir miyim
bunun uygun olacagini sanmiyorum
Sadece birazcik bile anliyorsan yorum yapman içindi ya doktor taa haziranda sonuclari getirirsin dedi
Sence saglık ocagina gostersem abes olur mu anlarlar heralde onlarda
doktorunu bekle bence
Doktora sor kardeş.
Ya ta hazirana gel sonuçlar için dedi bende merak ettim buraya sordum
Bence ara o cevap verir. Varsa telefonu mesaj at.
Yok devlet hastanesi bu
Telefonla ulaşabilirsen alırsın cevap bence.
Bence öyle bir şans vermezler arayinca ama yarin bir denerim
İyisin biseyin yok
Kırmızı gosteriyor ama bir anormalligi yok yani
Yok biseyin