Gümrük Muhafaza Memuru olarak atandım. Sağlık kurulu raporu ile ilgili sormam gereken sorular var aranızda doktor olan varsa yardımcı olabilir mi?
1- Heyet doktoruna E-Nabızı açmak zorunda mıyız? Benimki tüm hekimlere kapalı ve sildim. Bazı doktorlar zorla açtırıyorlarmış böyle bir zorunluluk var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Devlet hastanelerinden kolaylikla alirsin tabiki de e nabzini acacaksin yoksa doktorlar senin sonuclarini nasil gorecekler Ankara da yaptirdigin hastanedeki tetkikleri İstanbuldaki hastanede doktor nasil gorecek senin tetkiklerini
Hocam orada kontrol esnasında tetkik isteyeceklerya zaten
Bir şeyin yoksa istemezler belli başlı bölümlere gireceksin dahiliye ortopedi olsbilir onun yanında bir kac tane daha olur bir seyin yoksa senden tahlil istemezler zaten ama bu e nabiz baska durum zaten
anlayamadım bu e-nabızıki
Anlayacak bir sey yok sadece hastane de kullanacan
Rahat mahat yok. E nabız ile işin yok. 7 doktor görecek
Nasıl E Nabız ile işim yok oradan geçmşine bakıyorlar.
Açsan da açmasan da görür özel hastane dahil
Açmazsan göremiyorlar hocam. İzin verilmeden bakamazlar giriş yaptıklarında erişimleri kayıt oluyor.
Abicim ilk kez heyete 6 yıl önce çıktım 3 yıl daha yeniledim geçen bir isim oldu yine çıktım
Hastanenin kendi veritabanından görüyorlar hocam
Evet
ben başka şehirde gireceğim için açmadan görme durumları yok
Görür
Hadi ya umarım bende bir şeye takılmazlar son şansım bu hazır atamam olmuşken buradan dönmem umarım
Engel raporu mu alacaksın
hayır hocam sağlam raporu almam lazım. atamam oldu hamd olsun. sağlık raporunu sağlıklı şekilde teslim edersem Haziran ortası gibi başlıcam göreve edemezsem bir daha kamuya falan giremem ben çok korkuyorum uyku uyuyamıyorum
Korkma
bir iki çekineceğim durum var aslında büyük şeyler değil ama hoca insiyatifine kalabilirim eğer öyle durum olursa üstümü çizmesin diye kaç gündür adam arıyorum çevremde. ama kimsenin öyle bir gücü yok küçük insan olunca çevrende güçsüz oluyır
Ekle beni konuşalım
ulaştım hocam
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!