Öz saygıyla alakası var mıdır sizce?
Bence kesinlikle evet.
Bence kesinlikle evet.
Bana göre yoktur o kilo nedir öyle yani önce kendine yazık ediyor bu tür insanlar nasıl taşıyor ben bazen merak ediyorum o kadar kiloyu
İradesiz insnalar oluyorlar. En azından ben öyle düşünüyorum.
Cevap
10Cevap
:) vallahi şurda 2,5 yıldır obezim ama zayıflamaya keyfim yok , iğne de ters tepki yaptı.. Şimdi gelişine yaşıyorum olursa olur
Bıy kılonuz kaç
Kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez ama Obez olmak kontrol edilebilir bisey bence özsaygısı olmayanların yapacağı cinsten
Evet
Sen dikkat ediyor musun?
Yeni etmeye başladım
Obez misin yani onu kastetmiştim belki yardımcı olabilirim
Yok ama şişmanım
Peki diyet vs yapıyor musun zayıflamak için bi yol izledin mi?
Geçen yaz 8 kilo verdim sonra hepsini geri aldım şimdi yine başladım işte devam ediyorum
Ne yapacağını biliyorsan devam et. Birseyler sormak istersen yardımcı olurum. Bende bu aralar özbakım üzerine yoğunlaştım o yüzden yardımım dokunur diye düşündüm.
Aksine, başkalarına güzel görünecek diye zevkinden ödün verenin kendine saygısı yoktur yavrum
Belki isteyerek yemiyordur ön yargılı olmayalım kanki
İradesizlik ama
Haklısın
Sen kaç kgsin?
80 ama boy 168
Boydan kaybediyorsun
Buna giyim kuşam koku yürüyüş her şeyi dahil edebilirsin.
Kilosu çok olanla, arkadaş bile olmam. Kendini kaldıramıyor sürekli onunla mı uğraşacağız. Ayrıca hiçbir aktirivetye de katılamaz. Napacam öyle birini
Ama manitacilik olabilir, onlar daha atesli ve çekici geliyor
Maalesef yoktur
Adı üstünde obez normal yani
Alakası yok can boğazdan gelir demişler
Öyledir
Mesaj yazılmışyor sana
Yazma zaten
Evet yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar