Goze sabun kaçmasi diyorum galiba 🥹 kör oluyorum adeta 🥹
Göze sabun kaçması
Serçe parmağı çarpmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Keşke ayak serçe parmağımız olmasaydı da onun yanındaki parmağı kanepenin kenarına vursaydık.
O adını bilmediğim parmak daha dirayetli gibi duruyor. Hocam
Geçmiş olsun 💐 dileklerimi iletiyorum
Teşekkürler hocam ✨🙏
Serçe parmağı diyorum
Hala soru sorabiliyor isen o kadar kötü değildir 🙄
Her duşta tekrarlanan bir şey bu 🥹 bence çok kötü🥹
Hmm
Duş alırken gözlerini kapatmayı denesen nasıl olur🙄
Bandla mı? 🥹 mantıklı bak
Bana bir fikir borçlusun 😄
Oo yaratıcı fikirler deyince ben gelirim akla zaten😎
Başımı belaya sokunca yazarım o zaman bakalım ne kadar yaratıcısın 😄
Belasız olmuyor mu 😅
tamam eve dönünce kendimi bir yere çarparım senin için 😄
Sonra beni suçlayacaksın dimi😂
Ha ha ha evet😄
Oldduuuuuu başka😂
Başka sorum yok şimdilik hadi dağılalım 😂
Bir dahaki sorunda görüşmek üzere 🫡
Gözlerini bol su ile yıka geçmezse film aç izle o şeyden yap kendine bol sütlü tahıllı karadutlu vardı ya ondan afiyet olsun 😇
Ahahah unutmamışsın 😅 gözler dünden kalma yahu taze değil. Her seferinde yaşadığım olay. Gözlerim fazla hassas poncik🥹
Haydaaa dur o zaman niye doktora gitmiyorsun bunun için göz damlaları var kendine eziyet etme ilk fırsatta gitmelisin.
Doktor bana gözlerin on Numero beş yıldız dedi 😅 göz kuruluğu var sadece
Doktorlar gep böyle zaten bileyin yok deyip başından savıyorlar sen yinede dikkat et hoşcakal😊
Aynen öyle maalesef. Tamamdır teşekkür ederim 🙏 iyi akşamlar
İyi akşamlar😇
Cevap
7Cevap
Serçe parmağı çarpmak daha kötü bence
göze sabun gelse yıkarsın ve geçer ama serçe parmağı çarpınca o an dünya duruyor gibi hissediyorum
Sabun pek acıtmıyor ya bilerek sürdüğüm bile oldu
Serçe parmağı çarpmak daha kötü
Göze sabun yakıyor
O serçe parmak çarpmasın ben sabuna razıyım
uzun tırnak arasına giren sabun
Serçe parmak diyorum
Göze sabun kaçması
Serçe parmağı çarpmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?