Unutkanlık, sabırsızlık ve sürekli bir yorgunluk hali var. 30 yaşında normal mi bunlar?

Zamanında enerjik olduğum için çok laf atan olurdu. Hepsi zamanla bitecek enerjin, güç ve kuvvetin derdi. Acaba çokmu boşa harcadım enerjimi acaba zamanla gücüm kuvvetin yerine gelir mi?

Unutkanlık, sabırsızlık ve sürekli bir yorgunluk hali var. 30 yaşında normal mi bunlar?
Cevapla